اخبار داغ

برسد به دست وزیر بهداشت؛

گره 2سال حقوق معوقه پرستاران کرج با وعده مسئولین کورتر شد

گره 2سال حقوق معوقه پرستاران کرج با وعده مسئولین کورتر شد
در حالی که پرستار بسیاری از شب ها را با بی خوابی به روز می رساند تا بیمار از نظر جسمی و روحی مداوا شود و حتی عصبانیت مریض را با آرامش به جان می خرد، سختکوشان این عرصه در بیمارستان امام خمینی (ره) کرج 2 سال است که حقوق دریافت نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، 11 اردیبهشت روز کسانی است که نامشان با واژه های پاسدار، حافظ و مراقب عجین شده است، مهری که به بیماران دارند را نمی توان به قدر کفایت توصیف کرد و قدردان آنها بود، کارشان روز و شب نمی شناسد و خستگی هم از شرم در برابر اراده آنها آب می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
پرستارانی که مهربانی و سختکوشی شان زبان زد خاص و عام است اما این روزها در خور تلاششان از مزایا و حقوقی که باید، برخوردار نمی شوند، بیخ گوش پایتخت و وزارت بهداشت هستند نیروهای شاغل به کاری که دریافت حقوقشان به وعده و وعیدهای مسئولین گره خورده است. 
,
 
,
در حالی که خدمات پرستار به بیماران به گونه ای است که حتی خانواده شخص هم نمی تواند به همان اندازه رسیدگی های لازم را به مریضشان داشته باشد و بسیاری از شب ها را با بی خوابی به روز می رساند تا بیمار از نظر جسمی و روحی مداوا شود و حتی عصبانیت مریض را با آرامش به جان می خرند، پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) کرج 2 سال است که حقوق دریافت نکرده اند. 
,
 
,
به روش های مختلف عدهه ای در سنوات گذشته درصدد هستند بیمارستان را زمین بزنند آن را به مرکزی تجاری تبدیل کنند اما مقاومت پرسنل بیمارستان مانع تغییر کاربری بیمارستان شد، با برگزاری چند مزایده، در نهایت مزایده هشتم دکتر خسروی آن را خریداری کرد تا به روزهای اوج برساند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
حسن کمالی دهقان مسئول آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی کرج که  28 سال در این مرکز فعالیت دارد همزمان با روز پرستار در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ "از نظر کمی و کیفی بهترین بیمارستان در استان البرز و زمانی در استان تهران بودیم و حرف های خوبی برای گفتن داشتیم، خدمات مهمی ارائه دادیم، زمانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) عمل قلب باز، آنژیو گرافی و جراحی انجام می دادیم و بخش های عفونی، قلب، کلیه، آزمایشگاه، کلینیک، پاراکلینیک و بخش های درمان فعال بود خدمات خوبی به مردم ارائه می دادیم. 
, تیتریک,
 
,
بیمارستان در مرکز کرج واقع شده بود و مردم به خدمات این مجموعه نیاز داشتند، در حال حاضر استان البرز با کمبود تخت های آی سی یو مواجه است اما در بیمارستان امام خمینی (ره) 12 تخت به واسطه نبود بیمار هوا می خورند! البته روز گذشته افتتاحیه ای صورت گرفت و اتاق عمل کامل شد تا در روزهای آینده فعال و در بخش های بستری هم به بیماران خدمات ارائه کند.
,
 
,
با راه اندازی اتاق عمل نیاز واحدهای آزمایشگاه، پاراکلینیک و خدمات پرستاری بیشتر می شود، دستگاه های هماتولوژی و دستگاه آزمایشات بیوشیمی برای 50 نوع آزمایش به مجموعه تجهیزات بیمارستان اضافه شده است و به نوعی آزمایشگاه از نظر دستگاه و تجهیزات کامل شد. 
,
 
,
مرکز قلب بیمارستان امام خمینی (ره) بهترین فضا و تجهیزات را در بین بیمارستان های کشور دارد، در بخش آنژیو گرافی و جراحی های قلب باز بهترین دستگاه را در ایران دارد اما ارائه خدمات به مردم در انتظار مشخص شدن میزان تعرفه های خصوصی است زیرا این بیمارستان با تعرفه های دولتی و نیمه دولتی نمی توان این مرکز را اداره کرد، البته رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز و معاون ایشان هم قوال داده اند که این موضوع سریعا انجام شود. 
,
 
,
با خصوصی شدن تعرفه ها، پزشکان به بیمارستان باز می گردند و بیماران می توانند خدمات لازم را دریافت کنند، بیمارستان 16 تخت سی سی یو دارد در حالی که استان البرز در این زمینه با کمبود مواجه است، اما با احیا بیمارستان امیدواریم زمینه برای خدمت رسانی به مردم فراهم شود تا این حجم امکانات و بهترین پرسنل که از نظر علمی و تجربی در بیمارستان حضور دارند، بتوانند بار دیگر در خدمت شهروندان کرجی باشند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
به واسطه تعطیلی بیمارستان و اهدافی که مسئولین قبلی استان داشتند، با زمین خوردن بیمارستان، برخی مراکز دیگر به اوج رسیدند و مردم هم از خدمات مرکز درمانی امام خمینی (ره)  محروم شدند، کلیه پرسنل در تمامی واحدها قریب به 2 سال حقوق نگرفته اند اما بیمارستان را به امید احیا ترک نکردند. 
,
 
,
پرستاران و پرسنلی هستند که خانه، فرش و خودرو خود را فروخته اند تا زندگی خود را مدیریت کنند، عده ای نتوانستند حتی فرزندانشان را به دانشگاه بفرستند و به مشکلات مالی جدی برخوردند اما امیدواریم با فعالشدن اتاق عمل به درآمد زایی برسیم و خدمات در شان مردم البرز ارائه شود. 
,
 
,
پذیرش بیمار در بخش اورژانس، تصویربرداری و سونوگرافی و آزمایشگاه داریم اما بسیاری از پرستاران به دلیل مرتفع شدن مشکلات مالی در دیگر مراکز هم فعالیت کردند تا زندگی خود را اداره کنند، پیش از این 150 پرستار داشتیم اما در حال حاضر به 40 نفر رسیده و فراخوان پرستار هم در حال انجام خواهد بود".  
 
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه