اخبار داغ

رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه:

تاکید رهبر معظم انقلاب، برگزاری زیربنایی کنگره های استانی شهداست

تاکید رهبر معظم انقلاب، برگزاری زیربنایی کنگره های استانی شهداست
سردار احمد حق طلب گفت: کنگره های شهدا یک برانگیختکی خاص و ویژه است که نقش مهم در جامعه دارد و تاکید رهبر معظم انقلاب هم همین است که کنگره ها باید اساسی، زیربنایی و با حوصله طرح ریزی و اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه شب گذشته در اولین جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد،گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی مدیون دفاع مقدس است و اگر این حماسه وجود نداشت، انقلاب اسلامی فرصت تنفس هم نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

وی افزود: استقلال امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس است و این یادواره ها و کنگره های بهانه ای است تا یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و خانواده این عزیزان به دست فراموشی سپرده نشوند و در کنار آن ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که از دفاع مقدس بدست آمده است انجام شود.

,

سردار حق اظهار داشت: تاکنون کنگره ملی بزرگداشت شهدای 25 استان کشور برگزار شده است که تمام کمینه های برگزاری این مراسم خدمت رهبر معظم انقلاب شرفیاب شده اند و از رهنمود های ایشان استفاده کرده اند که این موضوع نشان دهنده اهتمام ویژه رهبر معظم انقلاب به این موضوع است.

,

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه تصریح داشت: کنگره های شهدا یک برانگیختگی خاص و ویژه است که نقش مهم در جامعه دارد و تاکید رهبر معظم انقلاب هم همین است که کنگره ها باید اساسی، زیربنایی و با حوصله طرح ریزی و اجرایی شود.

,

وی اذعان داشت: از امروز با آغاز کار ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان یزد، احکام اعضا صادر، مسئولیت های مشخص و اقدامات و فعالیت های لازم درخور کنگره پی ریزی و دنبال شود که به این منظور تجربه فعالیت های انجام شده در 25 استان دراختیار این ستاد قرار خواهد گرفت.

,

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه تاکید کرد: جمع آوری اطلاعات و آثار شهدا بسیار موضوع مهم و کلیدی است چراکه طبق آمار تاکنون 75 درصد پدران و 50 درصد مادران شهدا از دنیا رفته اند و درحقیقت سرمایه مهم معنوی دفاع مقدس را از دست داده ایم.

,

حق طلب در پایان با بیان اینکه فعالیت های کنگره نباید محدود به اقدامات فرهنگی شود ابراز داشت: یکی از جنبه های مهم این کنگره ها باید خدمت رسانی به اقشار مختلف آسیب پذیر و محروم جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه