اخبار داغ

گزارش دانا از تلاش سلبریتی ها برای بخشش یک اعدامی؛

بازی سلبریتی ها با احساسات مادر مقتول

بازی سلبریتی ها با احساسات مادر مقتول
صبح امروز چهارشنبه 11 دی ماه قرار بود که حکم اعدام آرمان اجرا شود، به همین دلیل روز گذشته تعدادی از سلبریتی ها در فضای مجازی و پیج های شخصی خود کمپین درخواست نجات آرمان را راه انداختند و در حمایت از وی پست های مختلفی به اشتراک گذاشتند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شش سال قبل پسری نوجوان به نام آرمان عبدالعالی طبق گفته خودش دختری را که با او دوست  بوده را یک روز که کسی در خانه حضور ندارد به خانه می برد که با او ازدواج کند اما به دلیل ممانعت دختر، او را  هل می دهد که منجر به مرگ دختر می شود و این گونه است که پسرک نوجوان مرتکب قتل می شود. قاتل گفته است که جنازه را در یک چمدان گذاشته و در خیابان میرداماد رها کرده است.پس از گذشت 6 سال از این اتفاق اما هنوز اثری از جسد مقتول نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صبح امروز چهارشنبه 11 دی ماه قرار بود که حکم اعدام آرمان اجرا شود، به همین دلیل روز گذشته تعدادی از سلبریتی ها در فضای مجازی و پیج های شخصی خود کمپین درخواست نجات آرمان را راه انداختند و در حمایت از وی پست های مختلفی به اشتراک گذاشتند.

,

احسان علیخانی با انتشار عکس آرمان در صفحه مجازی خود نوشت:

,

پدرو مادر غزاله عزیز ، شما ۶ سال است که عزادارِ غزاله هستین، دردی عمیق و جانکاه ، قابل درک نیست داغ شما ، حق با شماست حتما حق با شماست اما در این ساعتهای پایانی زندگی آرمان از شما پدر و مادر محترم و گرامی خواهش میکنم و تفاضا میکنم که بزرگی کنید به آرمان رحم کنید و او را به بزرگی خودتان ببخشید ، صبح چهارشنبه دیگر آرمان نیست ، آرمان ٦ سال هر شب کابوس اعدام دیده در زندانذکی زاده، هر شب مرده و زنده شده ، شما حق دارید اما او ١٨ ساله بوده و اشتباه کرده ، غلط کرده ولی ١٨ ساله بوده، در زندان از دیپلم تا فوق لیسانس درس خونده و ثابت کرده با رفتارش که در صورت محبت و گذشت شما صلاحیت بازگشت به جامعه را دارد، من دو بار با شما حرف زدم و حسی در دلم گواهی می‌دهد بامداد چهارشنبه شما دلِ اعدام آرمان را ندارید ، چون در صدای شما جز درد رفتنِ غزاله ، مهربانی و گذشت هم بود ، الهی که رحم کنید و آرام‌تر شوید.

,

 

,

, ,

مانند همیشه به سرعت برخی دیگر از سلبریتی ها به میدان آمدند و شروع به انتشار تصویر آرمان و طلب بخشش برای او کردند. دیگر سلبریتی ها نیز به نوع خود باز هم در کمپینی دیگر شرکت کردند و خواستار بخشش آرمان شدند و با انتشار پست های حمایتی از او، فضا را به گونه ای تحت تاثیر قرار دادند که تصمیم گیری برای خانواده مقتول به گونه ای باشد که نتوانند درست تصمیم گیری کنند و این گونه می توانند یک بازی روانی در آن ها به وجود بیاورند که اگر حکم قصاص اجرا شود حتما عذاب وجدان به سراغ ما خواهد آمد و دیگر نمی توانیم آسوده زندگی کنیم.

, مانند همیشه به سرعت برخی دیگر از سلبریتی ها به میدان آمدند و شروع به انتشار تصویر آرمان و طلب بخشش برای او کردند. ,



,
,
, , ,

 

,

 

,

, , ,

 

,

ماجرای قتل غزاله توسط آرمان چه بود؟

, ماجرای قتل غزاله توسط آرمان چه بود؟, ماجرای قتل غزاله توسط آرمان چه بود؟,

, , ,

عبدالصمد خرمشاهی وکیل پرونده «آرمان» جوانی که ۶ سال قبل به اتهام قتل یک دختر بازداشت شده و قرار بود صبح امروز حکم اعدام او اجرا شود گفت: خانواده آرمان از طریق هنرمندان درحال پیگیری موضوع و جلب رضایت خانواده مقتول هستند.

, عبدالصمد خرمشاهی وکیل پرونده «آرمان» جوانی که ۶ سال قبل به اتهام قتل یک دختر بازداشت شده و قرار بود صبح امروز حکم اعدام او اجرا شود گفت: خانواده آرمان از طریق هنرمندان درحال پیگیری موضوع و جلب رضایت خانواده مقتول هستند.,

این که خانواده آرمان از طریق هنرمندان می خواهند رضایت خانوداه داغدار مقتول را بگیرند طبیعی است، چون خانواده قاتل از هر طریقی که شده است تلاش می کنند که جان فرزند خود را نجات دهند اما نکته حائز اهمیت این است که این سلبریتی ها چرا باید ان کار را انجام بدهند و درخواست خانواده قاتل را بپذیرند. آیا اگر این فشار های روانی که توسط سلبریتی ها در فضای مجازی راه افتاده است تاثیری بر روی تصمیم گیری خانواده غزال بگذارد که به دور از منطق آن خانوداه باشد و پس از تصمیم گیری غلط پشیمان شوند آن وقت چه کسی مقصر است؟ این سلبریتی ها در پست های به اشتراک گذاشته شان به مادر غزال می گویند که اگر آرمان قصاص شود او نیز دچار عذاب وجدان می شود، با القای حس عذاب وجدان می خواهند رضایت بگیرند؛ یعنی هر کس که قتل و یا جرمی مرتکب شده که محکوم به اعدام می شود می تواند به سراغ سلبریتی ها برود؟ آیا سلبریتی ها قصد دارند آژانس جلب رضایت از خانواده مقتول راه اندازی کنند؟

,

 

,

روز گذشته ناهید شکوهی مادر غزاله در یک استوری خطاب به سلبریتی هایی که کمپین نجات آرمان را راه انداخته بودند در استوری اینستاگرام خود نوشت: دختر معصوم و بی گناهم، من و پدرت لحظه لحظه های نگاهت را بر قلبمان قاب کردیم و... و در آخر نوشته فردا(چهارشنبه 11 دی) روز موعد است، روز حق توست.

,

, ,

 

,

کاربران شبکه های اجتماعی نیز در واکنش به پست های حمایتی سلبریتی ها از آرمان نظرات خود را نوشتند و اظهار داشتند که این سلبریتی ها چرا بدون اطلاع از یک قاتل دفاع می کنند و مادر آن دختر را با این بازی های روانی شان می خواهند تحت تاثیر قرار دهند؛ تعداد بسیار زیاد دیگری از کاربران فضای مجازی هم واکنش های بسیار تندتری به این کمپین و سلبریتی ها از خود نشان دادند؛ آن ها همگی متفق القول این سوال را از سلبریتی ها داشتند که آیا اگر دختر خودشان هم این چنین به قتل می رسید باز هم این گونه از قاتل دفاع می کردند؟

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه