اخبار داغ

با حضور رئیس جمهور انجام شد؛

فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر افتتاح شد

فاز اول کارخانه کامیون سازی مشگین شهر افتتاح شد
فاز اول طرح کارخانه کامیون سازی مشگین شهر با اعتبار بالغ بر 1 هزار میلیارد تومان و با اشتغال آفرینی یک هزار و 200 نفر با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،پیش از ظهر امروز رئیس جمهور پس از افتتاح ترمینال 1 فرودگاه اردبیل و سد در شهرستانهای گرمی، خلخال و مشگین شهر با حضور در کارخانه کامیون سازی مبتکران این پروژه را نیز مورد افتتاح قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رئیس جمهور در مراسم افتتاح این کارخانه گفت:کارخانه کامیون سازی یورو 5 به امید خدا در آینده نزیک روزانه  50 دستکاه خودرو  با برند ایرانی چاپار تولید خواهد کرد.

,

شرکت کامیون سازی حدید مبتکران که در شهرستان مشکین شهر احداث شده است در زمینه تولید انواع کامیونت، کامیون کشنده، شاسی درایو، موتور دیزلی، لیفتراک و لودر فعالیت می کند.

,

ظرفیت تولید این واحد در سال حدود سه هزار دستگاه در شش تیپ، دو محور و سه محور، کشنده و کمپرسی با زمینه کاربرد در حمل و نقل جاده ای، شهرداری، آتش نشانی و...؛ است که با استفاده از فناوری و ماشین آلات داخلی و خارجی آماده بهره برداری شده است.

,

مرتضی الله وردی مدیرعامل شرکت مبتکران به خبرنگار ما گفت: سرمایه گذاری انجام شده در فاز اول طرح صنعتی حدید مبتکران بالغ بر 1 هزار میلیارد تومان  بوده است که زمینه اشتغال مستقیم حدود یک هزار و 200 نفر را فرآهم می کند و هیچ گونه تسهیلات دولتی در این پروژه استفاده نشده است.

,

فاز نهایی این طرح نیز با سرمایه‌گذاری بیش از 30 هزار میلیارد ریال، اشتغال مستقیم برای بیش از پنج هزار نفر ایجاد خواهد نمود.

,

این کارخانه در سال 86 کلنگ زنی شده بود روزانه  50 دستگاه خودروی سنگین تولید خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه