اخبار داغ

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

مردم نیشابور از دست‌فروش‌ها ماست چکیده نخرند

مردم نیشابور از دست‌فروش‌ها ماست چکیده نخرند
سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: مردم از خرید ماست چکیده از افراد دست‌فروش خودداری کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا دلاوریان در گفتگو با صبح توس گفت: پس از بررسی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های شیوع سم بوتولیسم در یک نمونه ماست چکیده معروف به ماست پوستی در نیشابور، این بیماری کنترل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته تعداد مراجعه‌ها به مراکز درمانی افزایش یافته است ولی تاکنون مورد جدیدی از این بیماری مشاهده نشده است.

,

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور با تشکر از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: با اینکه حجم کار ما افزایش چشم‌گیری داشته است ولی حساسیت مردم خود باعث پیگیری از گسترش این سم شده است.

,

وی بابیان این مطلب که دوران نهان سم بوتولیسم بین 12 ساعت تا چهار و نیم روز است خاطرنشان کرد: افرادی که بیش از پنج روز از آخرین مصرف ماست چکیده آن‌ها گذشته است و عوارضی نداشته‌اند نیاز به مراجعه به مراکز درمانی ندارند.

,

داوریان افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که فروشنده‌ای که ماست پوستی‌اش دارای سم بوتولیسم بوده به‌صورت عمده‌فروش بوده، لذا با توجه به امکان خرید دست‌فروشان و عرصه تدریجی ماست پوستی به بازار از مردم می‌خواهیم از خرید هرگونه ماست چکیده از افراد دست‌فروش خودداری فرمایند.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه