اخبار داغ

معاون وزیر کشور خبر داد؛

بهره‌برداری از فاز نخست پایانه صادراتی جویبار تا 6 ماه آینده

بهره‌برداری از فاز نخست پایانه صادراتی جویبار تا 6 ماه آینده
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: براساس دستور رئیس جمهور همه استانداران موظف به ارائه و تدوین برنامه توسعه‌ای دو ساله شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بابک دین‌پرست عصر امروز در بازدید از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک گستر پارس در شهرستان جویبار بیان کرد: در این بازدیدها به دنبال حل مشکلات این واحدها هستیم تا تصمیمات و اقداماتی که برای تسریع حل موانع پیش‌روی این واحدها وجود دارد گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه 220 میلیارد تومان برآورد اعتبار برای بهره‌برداری و تکمیل فاز اول این پروژه است گفت: پیش‌بینی می‌شود تا شش ماه دیگر فاز اول پایانه لجستکی و صادراتی محصولات کشاورزی و پروتئینی به بهره‌برداری برسد که زمینه اشتغال مستقیم را برای 250 نفر فراهم می‌کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بااشاره اینکه مشابه چنین پایانه‌ای در کشور وجود ندارد اظهار کرد: این پایانه می‌تواند نقش مؤثری در حفظ، نگهداری و صادرات محصولات کشاورزی و پروتئینی کشور داشته باشد.
 
دین‌پرست تصریح کرد: در این بازدید بر حضور دستگاه‌های مرتبط با فعالیت این مرکز، ضرورت تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل پروژه توسط بانک عامل و رفع موانع موجود در مسیر تکمیل این پروژه قرار دارد مورد بحث بررسی قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: در دیدار مردادماه هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، رهبری تأکید کردند با توجه به اینکه دو سال از عمر دولت باقی مانده است؛ دولت باید به سمت اولویت‌بندی برنامه‌ها و طرح‌هایی که بتواند منجر به رونق تولید، حل مشکلات سرمایه‌گذران شود حرکت کند.
 
معاون وزیر کشور افزود: بر این اساس رئیس جمهور، وزیر کشور را مسئول پیگیری این موضوع کردند و دو نکته مهم که نخست، همه استانداران موظف به ارائه و تدوین برنامه توسعه‌ای دو ساله شوند و سه طرح اولویت‌دار استان که جز مطالبات مردمی باشد که باید تا پایان عمر دولت تکمیل شود را  به وزیر کشور ابلاغ کردند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه