اخبار داغ

پیگیری مرآت از یک مشکل روستایی؛

زمین ورزشی که مسکونی می شود/ متروکه شدن زمین فوتبال با نبود ورزشکار

زمین ورزشی که مسکونی می شود/ متروکه شدن زمین فوتبال با نبود ورزشکار
روستاها پیشانی تولید و رونق اقتصاد کشور به حساب می آیند، اما متاسفانه برخی نهاد های زیربط برای حل مشکلات روستا کم کاری می کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، درست است که می گویند حل مشکلات روستایی باعث رونق اقتصاد کشور می شود؛ اما انگار مشکلات روستایی هیچوقت با وعده‌های مسوولان به سرانجام نخواهد رسید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ماجرا این است، 19 سال از احداث زمین فوتبالی در روستای عباس آباد شهرستان میامی می گذرد که در حال حاضر بلا استفاده بوده و مسئولین باید برای حل آن تصمیم جدی بگیرند.

,

البته باید گفت که این زمین فوتبال در یکی از کاروانسراهای تاریخی روستا قرار دارد.

,

یکی از شهروندان روستای عباس آباد میامی در تماس با مرآت از متروکه شدن رختکن زمین فوتبال این روستا گله مند است، چون زمان زیادی از ساخت آن می گذرد اما انگار هیچ دردی از روستائیان را دوا نکرده است.

,

 شهروند دیگر می گوید: متاسفانه زمین فوتبال روستا مورد تصاحب عده‌ای متجاوز قرار گرفته، که خود معظل بزرگی برای روستائیان است.

,

وقتی حرف از ساخت یا نیمه کاره بودن یک زمین ورزشی می زنیم ناخوداگاه به ذهنمان می رسد که اداره ورزش و جوانان مجری آن است.

,

در همین ارتباط حسین عطایی دهیار روستای عباس آباد میامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، می گوید: در حال حاضر این زمین ورزشی به نام بنیاد مسکن سند خورده و ثبت شده است.

,

او می گوید زمین فوتبالی که در حال حاضر در اختیار جوانان روستا قرار گرفته است، تکمیل نشده و اگر وارد زمین شوید جز تیر دروازه چیز دیگری نمی بینید!

,

جالب تر آنکه زمین فوتبال، زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی است، اما در سال های گذشته با بازبینی های برخی مسئولین این زمین به نام بنیاد مسکن ثبت می شود.

,

اما فارغ از همه مشکلات، شورا و دهیار روستا در حال پیگیری در خصوص باز پس گیری این زمین از بنیاد مسکن هستند، که پاسخ این پیگیری ها جز ناکامی چیز دیگری نیست.

,

او معتقد است به دلیل مسطح بودن زمین و موجودیت ساختمان رختکن، ثبت سند از سوی بنیاد مسکن کار کاملا اشتباهی است.

,

دهیار روستا، از کم کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سخن می گوید؛ که تصمیم گرفتیم این موضوع را از مدیر اداره ورزش و جوانان میامی پیگیری کنیم.

,

نوید ظفری مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی معتقد است؛ از ابتدا این زمین ورزشی هیچ سندی نداشته که پس از پیگیری از سوی ورزش و جوانان متوجه سند بنیاد مسکن شدیم.

,

ظفری از تغییر کاربری زمین توسط بنیاد مسکن خبر می دهد، که در طرح هادی روستا  برای آن سند تنظیم شده است.

,

این مسئول ذیربط از مراجعه خود با بنیاد مسکن سخن می گوید، که قرار است زمین ورزشی دیگری به ورزشکاران تحویل دهند، شاید باورش سخت باشد اما ابعاد زمین تحویل گرفته بسیار کوچک بوده و در مسیر گذر سیل و رودخانه قرار دارد.

,

جالب تر آن که رئیس ورزش و جوانان شهرستان میامی، جمعیت کم جوانان روستا را باعث متروکه شدن زمین فوتبال دانسته است.

,

راستی چقدر خوب است که زمین بازی جوانان روستایی در میدان کم کاری مسئولین قرار نگیرد، چرا که همین زمین های ورزشی است که ورزشکاران المپیکی را  پرورش داده و به میدان های بین المللی دعوت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه