اخبار داغ

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

اختصاص یک‌هزار و 28 میلیارد تومان برای بخش زیربنایی استان اردبیل/۱۳۴۱ میلیارد تومان برای ایجاد شغل اختصاص می باید

اختصاص یک‌هزار و 28  میلیارد تومان برای بخش زیربنایی استان اردبیل/۱۳۴۱ میلیارد تومان برای ایجاد شغل اختصاص می باید
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:برای این استان از محل تبصره 18 در حدود 1 هزار 341 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که می توان 20 هزار 270 فرصت شغلی بسیار کم نظیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،محمد باقر نوبخت در جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌ جمهور، مسئولان استانی و کشوری و نیز نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل عصر امروز در مجتمع آرتاویل تایر اردبیل شروع برگزار شد اظهار داشت:نگاه دولت به توسعه اردبیل متفاوت از مناطق دیگر است و این استان شایسته توجه بیشتری دارد هم در سفر نخست و هم در این سفر شما شاهد خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:در سفر نخست برای 46 طرح و پروژه این استان در حدود 325 میلیارد تومان در شورای اداری  سال 93 ابلاغ شد از این رقم پرداختی ها 1هزار و 751 میلیارد تومان یعنی بیش 5 برابر پرداخت شده اما هنوز دولت خود را موظف می داند که برخی از این مصوبات نیاز به توجه بیشتر داردو باز 7 میلیارد از سفر قبل اختصاص دهد.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:در این سفر یک بخش مربوط زیرساخت و یک بخش اشتغال است طرح زیر بنایی استان 1 هزار 28 میلیارد تومان به تفکیک 896 میلیاد تومان از منابع عمومی و 132 میلیارد تومان هم از منابع صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است که بخش عمده این اعتبارات به حمل و نقل وریل راه اهن است.

,

وی تصریح کرد: موضوع راه‌آهن پروژه اساسی برای استان اردبیل به شمار می‌رود که در سفر قبلی و فعلی برای اتمام آن در کمترین زمان تاکید شده و اعتبار 600 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده و 185 میلیارد تومان نیز برای بخش کشاورزی اعتبار اختصاص یافت.

,

نوبخت  اظهار داشت: برای این استان از محل تبصره  18 در حدود 1 هزار 341 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که می توان  20 هزار 270 فرصت شغلی که بسیار کم نظیر است به تفکیک 9 برنامه می توان ایجاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه