اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان:

پرستاران لرستان امسال به بیش از ۱۸هزار زائر اربعین خدمات رسانی کردند

پرستاران لرستان امسال به بیش از ۱۸هزار زائر اربعین خدمات رسانی کردند
معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پرستاران لرستان امسال به بیش از ۱۸هزار زائر اربعین خدمات رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی امیری در حاشیه مراسم تجلیل از پرستاران در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک ضمن تبریک روز پرستار اظهارداشت: پرستاران بهترین، شریفترین و پاکترین های انسان های روی زمین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در حماسه عظیم اربعین حسینی  که جهانی شده است پرستاران عاشقانه پای کار آمدند و در این روز به مردم خدمت کردند بنابراین باید از پرستارانی که از لذت های زندگی خود گذشتند و به زائران حسینی خدمت کردند تجلیل کنیم.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه استان وظیفه دانست تا در روز ولادت حضرت زینب کبری(س) بانوی صبر و استقامت از پرستاران در سطح بهداشت و درمان سپاه استان و بیمارستان های دولتی و خصوصی تجلیل به عمل آورد.

, ,

وی بیان کرد: در بحث اربعین پرستارانی ‌که با جان و دل در کربلای معلی و نجف اشرف در موکب های درمانی که توسط بهداشت و درمان سپاه راه اندازی شده بود، مستقر شدند و شبانه روزی به مدت ۱۲ روز به بیش از ۱۸هزار زوار اربعین حسینی توانستند خدمات ارائه دهند.

,

امیری گفت: خدمات پرستاران به زائران اباعبدالله الحسین(ع)بیشتر به افرادی که بود که مشکلات تنفسی داشته و یا سرماخوردگی و تاول پا داشتند.

, ,

وی یکی دیگر از خدماتی پرستاران در ماههای اخیر را خدمت رسانی در سیل اخیر استان دانست و تصریح کرد: باتوجه به سیل اخیری که داشتیم اعزام به مناطق سیل زده استان، مناطق محروم و اقشار جامعه پذیر در قالب طرح های مردم یاری انجام گرفت که خدمات بی نظیر و قابل توجهی از پزشکان و پرستاران ارائه شد.

,

معاون بهداشت درمان سپاه استان لرستان خاطر نشان کرد: سربازانی که به معاونت بهداشت و درمان سپاه اعزام می‌شوند کار درمان را انجام می‌دهند، آقایان و خانم های که در بیمارستان کار می‌کنند در صورت نیاز معاونت به نیروی انسانی سپاه برای جذب  معرفی می شوند و پس از سیر مراحل گزینشی که در نظر گرفته شده است جذب خواهند شد.

, ,

وی اظهارداشت: کسانی که لباس مقدس سپاه را می پوشند و به عنوان پرستار جذب می شوند عاشقانه می آیند به دفاع از ارزشهای اسلامی با کمترین حقوق  مشغول به کار می شوند.

,

امیری افزود: به مناسبت روز پرستار مراسمی در معاونت بهداشت و درمان برگزار شد و از پرستاران نمونه تجلیل کردیم و هدف از این تجلیل را قدردانی از پرستاران زحمتکش و نمونه که با تاسی گرفتن از بانوی کربلا به مردمان سرزمینشان خدمت می‌کنند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه