اخبار داغ

در شورای شهر مهدیشهر چه می‌گذرد؟

ماجرای پذیرش شبانه استعفای شهردار و تعیین سرپرست جدید!

ماجرای پذیرش شبانه استعفای شهردار و تعیین سرپرست جدید!
مدیریت شهری در مهدیشهر، روز گذشته و شامگاه پیش از آن تحولاتی تأمل‌برانگیز را تجربه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، مدیریت شهری در مهدیشهر، روز گذشته و شامگاه پیش از آن تحولاتی تأمل‌برانگیز را تجربه کرد؛ تحولاتی که پرسش‌های فراوانی را در افکار عمومی مردم مهدیشهر برانگیخته است. اما ماجرا از چه قرار است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شنیده‌های موثق حاکی از آن است که به دنبال بروز برخی اختلافات، حاجی‌بیگو شهردار مهدیشهر، در شامگاه روز سه‌شنبه، مابین ساعات 17 تا 18 استعفای خود را به شورای شهر ارسال می‌کند. اعضای شورا بلافاصله پس از ارسال نامه استعفا، به تکاپوی برگزاری یک نشست فوق‌العاده می‌افتند! این نشست فوق‌العاده، حدود سه ساعت بعد تشکیل و با استعفای حاجی‌بیگلو موافقت می‌شود و البته بی‌درنگ حسین ذوالفقاریان از کارکنان شهرداری مهدیشهر، به سمت سرپرستی این نهاد انتخاب می‌شود.

,

صبح فردا(چهارشنبه) بی‌آن‌که حاجی‌بیگلو رسما از شهرداری رفته باشد، ذوالفقاریان صندلی شهرداری را تحویل می‌گیرد. ظاهرا شهردار مستعفی مهدیشهر، ساعت ده صبح تازه متوجه می‌شود که سرپرستی جدید برای شهرداری انتخاب شده است! برخی می‌گویند اعضای شورای شهر مهدیشهر پیش‌تر نیز تلاش کرده بودند تا شهردار را به استعفا راضی کنند.

,

اینک پرسش این‌جاست که روال اداری پذیرش استعفا و انتخاب سرپرست جدید، چگونه به این سرعت به انجام رسیده است؟ موضع استانداری سمنان در قبال این موضوع چیست؟ آیا اخلاقی‌تر نبود که اعضای شورای شهر صبوری می‌کردند تا شهردار ترک سمت کند و آن‌گاه فرد جدید را بر صندلی وی بنشانند؟ نیز آیا نیکوتر نبود که شورا مراتب پذیرش استعفا را محترمانه به حاجی‌بیگلو اطلاع می‌داد و با تکریم، پایان مسئولیت او را اعلام می‌کرد؟

,

آیا شهردار مستعفی و اعضای شورای شهر مهدیشهر، در این ارتباط با شفافیت با مردم سخن خواهند گفت؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه