اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی:

ستاد مدیریت بحران در خواف تشکیل شد/ اعزام ۴ تیم ارزیاب هلال احمر به محل وقوع زلزله

ستاد مدیریت بحران در خواف تشکیل شد/ اعزام ۴ تیم ارزیاب هلال احمر به محل وقوع زلزله
حجت شایانفر گفت: ستاد مدیریت بحران در شهرستان خواف خراسان رضوی تشکیل شده است و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جانی به دستمان نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت شایانفر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: صبح امروز دو زلزله به بزرگی 5.8 و دیگری به بزرگی 3.7 ریشتر در منطقه سنگان خواف و مرز استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی این شهر را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: عمق یکی از زلزله‌ها 8 کیلومتر و دیگری 5 بود که کانون زلزله در 41 کیلومتری سنگان، 49 کیلومتری نشتیفان در خراسان رضوی و 57 کیلومتری حاجی آباد در خراسان رضوی تخمین زده می شود.

,

شایانفر خاطرنشان کرد: این زلزله در بیشتر شهرستان‌های اطراف استان نیز احساس شد و به محض وقوع این زمین لرزه 4 تیم‌ ارزیاب هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در ادامه تیم های ارزیاب مدیریت بحران نیز به منطقه اعزام شدند و از دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی و نیز کمک گرفتیم و مشغول بررسی هستیم.

, .,

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در شهرستان خواف خراسان رضوی تشکیل شده است، گفت: ارزیابی‌های محلی همچنین ادامه دارد اما خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جانی به دستمان نرسیده است اما همچنان در حال بررسی ابعاد مختلف زلزله هستیم.

,

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اعزام تیم های ارزیابی به مناطق زلزله زده، گفت: طبق بررسی های اولیه و گزارش‌های حاصله از دهیاران این شهرستان تاکنون خسارتی جانی از این زمین لرزه در هیچ نقطه از شهرستان دریافت نشده است.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه مدت زمان این زمین لرزه کم بود و اوج زمین لرزه در انتهای مرز ما با خراسانی جنوبی رخ داده است، این زمین لرزه تاکنون با خبرهای رسیده تنها باعث تخریب چند قسمت از محل های نگهداری گوسفندان شده است.

,
,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه