اخبار داغ

شهردار گیان خبر داد؛

موافقت با کلیات طرح جامع گردشگری سراب گیان

موافقت با کلیات طرح جامع گردشگری سراب گیان
علی جلالی با بیان اینکه درگذشته طرحی برای گردشگری سراب گیان تصویب نشده بود، گفت: طرحی جدید تهیه و در استان با کلیات این طرح موافقت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار گیان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به تشکیل جلسه کمیته فنی منابع طبیعی برای سومین بار طی دو هفته متوالی در خصوص تصویب طرح گردشگری سراب گیان، اظهار کرد: این جلسات با هدف در دستور کار قرار دادن ساماندهی این سراب بر اساس طرح تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه بیش از یک سال است که طرح جامع سراب گیان توسط مشاور مربوطه تهیه شده است، گفت: بر اساس همین طرح به تدریج کارهای خوبی برای سراب انجام خواهد شد.

,

جلالی با تأکید بر اینکه طرح جامع گردشگری سراب گیان تهیه و ارائه شد، بیان کرد: با توجه به‌ سرعت عملیات اجرایی و اینکه متأسفانه درگذشته هیچ طرحی تصویب نشده بود، ارائه طرح به لحاظ جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی ضروری بود.

,

وی افزود: با تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر گیان و همکاری مسئولان استانی با کلیات طرح موافقت و مقرر شد طی روزهای آینده ضمن بازدید میدانی، جلسه کمیته فنی در شهرداری و یا فرمانداری برگزار شود.

,

شهردار گیان تصریح کرد: هرچند تهیه طرح‌ها و تصویب آن در مراحل مختلف زمان‌بر بوده اما با تصویب این طرح جامع گردشگری می‌توان انتظار داشت آینده شهر و سراب گیان بسیار امیدوار کننده باشد.

,

وی با بیان اینکه پس از تصویب طرح‌ها با توجه به نگاه مثبت مسئولان کشوری، استانی و شهرستان شاهد توسعه و جهش در این شهر خواهیم بود، ادامه داد: امیدواریم این اقدامات، مقدماتی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری سراب گیان و اشتغال‌زایی و درآمد پایدار شود.

,

جلالی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به منظور پیگیری مطالبات مردمی در سازمان برنامه‌ و بودجه استان، خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور مدیران کل سازمان برنامه‌ و بودجه، میراث فرهنگی، بنیاد مسکن، منابع طبیعی استان و فرماندار، شهردار و شورای شهر گیان برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه در این جلسه مطالبات مردم شهر گیان با تأکید بر اجرای طرح جامع گردشگری در سراب گیان مطرح شد، اظهار کرد: خروجی این جلسه طرح‌هایی است که در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.

,

شهردار گیان نصب و راه‌اندازی فاز جدید روشنایی سراب در بالای سکوهای نشیمن در منطقه ۱۲ چنار از جمله این طرح‌هاست، یادآور شد: نصب و راه‌اندازی سیستم الکترونیک پلاک خوان خودروها به منظور اخذ عوارض در ورودی سراب و ایجاد سکوهای جدید نشیمن نیز از دیگر طرح‌های مد نظر است.

,

وی با بیان اینکه ساخت المان میدان‌های شهر گیان، درختکاری و توسعه جنگل سراب گیان باهدف حفظ پوشش درختی سراب در حد گسترده‌ای انجام خواهد شد، تصریح کرد: ساخت سکوهای نشیمن در مناطقی که مهمان‌پذیری بیشتری دارد نیز انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه