اخبار داغ

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد مطرح کرد:

فروش گوشت مرغ ارزان‌تر از نرخ دولتی در مشهد

فروش گوشت مرغ ارزان‌تر از نرخ دولتی در مشهد
غلامرضا جاجرمی گفت: در حال حاضر گوشت مرغ در مشهد از قیمت مصوب دولتی که 12 هزار و 900 تومان است پایین‌تر به فروش می‌رسد که به طور میانگین هر کیلو مرغ در مشهد به قیمت 12 هزار و 500 عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا جاجرمی، رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: خوشبختانه در مشهد بازار مرغ و ماهی به صورت کامل کنترل شده است و هم اکنون هیچ‌گونه کمبودی برای تأمین مایحتاج مردم در زمینه مرغ و ماهی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه هیچ واحد صنفی به بهانه بالا رفتن نرخ بنزین حق بالا بردن قیمت‌ها را ندارد، افزود: در حال حاضر گوشت مرغ در مشهد از قیمت مصوب دولتی که 12 هزار و 900 تومان است پایین‌تر به فروش می‌رسد که به طور میانگین هر کیلو مرغ در مشهد به قیمت 12 هزار و 500 عرضه می‌شود.

,

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مرغ و ماهی مشهد با بیان اینکه طی یک هفته گذشته شاهد تثبیت قیمت‌ها بوده‌ایم، گفت: ذخایر مرغ و ماهی مشهد هم در بخش خصوصی و هم دولتی به میزان مورد نیاز و کافی است لذا به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم سودجویان از اوضاع به وجود آمده سوءاستفاده کنند و به بهانه بالا رفتن نرخ بنزین قیمت‌ها را در بازار مرغ و ماهی بالا ببرند که خوشبختانه مرغ و تخم مرغ جزء کالاهایی بودند که طی یک ماه گذشته ثبات قیمتی داشته اند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون شکایتی مبنی بر گران‌فروشی به اتحادیه گزارش نشده است، افزود: مردم محترم مشهد در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌ 124 و قسمت شکایات اتحادیه اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه