اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در البرز؛

البرز از 4 زندان بزرگ، زمین‌خواری و بی‌توجهی مدیران به استان رنج می‌برد

البرز از 4 زندان بزرگ، زمین‌خواری و بی‌توجهی مدیران به استان رنج می‌برد
آیت‌الله حسینی همدانی گفت: متاسفانه البرز با 4 زندان بزرگ، زمین‌خواری، آلودگی هوا، ساخت و سازهای غیرمجاز، دست و پنجه نرم می‌کند اما عده‌ای از مسئولین استان، به‌دنبال مسئولیت گرفتن در پایتخت هستند و توجهی به البرز ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده ولی فقیه در استان البرز ظهر امروز در جلسه شورای اداری به تاثیرگذاری دستگاه قضا در راستای کاهش معضلات اشاره کرد و گفت: متاسفانه البرز با 4 زندان بزرگ، زمین خواری، آلودگی هوا، ساخت و سازهای غیر مجاز، دست و پنجه نرم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت البرز در مناطق حاشیه ای سکونت دارند و این زنگ خطری جدی است که نمی توان از آن عبور کرد، افزود: تنوع فرهنگی، فرقه های عقیدتی و بسیاری از مسائل دیگر در استان وجود دارد اما عده ای از مسئولین استان، به دنبال مسئولیت گرفتن در پایتخت هستند و توجهی به البرز ندارند. 
,
 
,
وی به توانایی دستگاه قضا در تبدیل کردن تهدیدها به فرصت اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور حجت الاسلام رئیسی در قوه قضائیه تحولات جدیدی در دستگاه قضا ایجاد شده است و این رویه امید مردم را برای دستگاه قضائی که در تراز انقلاب باشد بیشتر می کند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر تحقق عدالت و مبارزه با فساد، تصریح کرد: روند قوه قضائیه روزنه های امید و اعتماد آنها به نظام را بیشتر کرده است، اگر چه عده ای مبارزه با فساد را بر نمی تابند اما رهبری همواره معتقد بوده اند که عدالت با تعارف محقق نمی شود. 
,
 
,
وی لازمه عدالت در جامعه را قاطعیت، ساده زیستی و ارتباط با مردم دانست و گفت: در صورت حمایت قوه قضائیه از دادگستری استان البرز مبارزه با فساد با قاطعیت بیشتری ادامه خواهد داشت و مسلما تقویت دستگاه قضا در البرز امنیت تهران را هم به دنبال دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه