اخبار داغ

شبکه خانگی یا ضد خانگی؛

انتقاد رئیس سازمان بسیج رسانه از سریال‌های شبکه نمایش خانگی

انتقاد رئیس سازمان بسیج رسانه از سریال‌های شبکه نمایش خانگی
مسعود بصیری گفت: تقلیل دین، استفاده نامناسب از روابط زن و مرد، تقلیل توقعات هنری جامعه، ترویج تصور نادرست از زندگی و تقلیل آن به سطوح ساده روابط ناسالم و شبهه‌ناک اجتماعی، ترویج بی بندوباری و شل دینی در جامعه، تنزل سطح باور نوجوانان از عشق و زندگی سالم، از جمله خطاهای راهبردی در این شبکه است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بصیری با انتقاد از وضعیت اسفبار شبکه سریال‌های خانگی گفت: گویا مسئولان خود را به خواب زده و با تقلیل دادن ارزش‌های خانوادگی، ملی و دینی به دنبال ضریب دادن به یک تفکر خاص مساله‌دار در حوزه تولید و ساخت فیلم و سریال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


رئیس سازمان بسیج رسانه در جمع فعالان رسانه‌ای حوزه هنر و سینما اظهار داشت: تقلیل دین، استفاده نامناسب از روابط زن و مرد، تقلیل توقعات هنری جامعه، ترویج تصور نادرست از زندگی و تقلیل آن به سطوح ساده روابط ناسالم و شبهه‌ناک اجتماعی، ترویج بی بندوباری و شل دینی در جامعه، تنزل سطح باور نوجوانان از عشق و زندگی سالم، از جمله خطاهای راهبردی در این شبکه است و متاسفانه برخی مسوولین از این فضا استقبال هم می‌کنند.

,
,


بصیری ترویج بی بندوباری در جامعه را جرم دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید نگران ترویج لاابالی گری در سینما و رسانه‌ها باشند. آنها باید بیشتر نگران نوجوانان و جوانانی باشند که در معرض آسیب‌های حوزه هنر و رسانه قرار گرفته‌اند چرا که اگر فلسفه ذهنی این قشر از جامعه به سمت تربیت و باورهای نادرست حرکت کند قطعا آینده کشور با خطر مواجه می‌شود.

,
,


مسوول سازمان بسیج رسانه افزود: ما نگران نوجوانان و جوانانی هستیم که در معرض خطر رسانه‌های مختلف با تفکرات ضد دینی و ضد خانوادگی قرار گرفته‌اند و قطعا باید جلوی این روند گرفته شود لذا اگر مسئولین امر فکری برای اصلاح روند موجود نکنند قطعا از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای متوقف کردن این روند استفاده خواهیم کرد.

,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه