اخبار داغ

نماینده مردم تبریز مطرح کرد؛

دوپینگ لاریجانی برای فرار وزیر از پاسخگویی

دوپینگ لاریجانی برای فرار وزیر از پاسخگویی
نماینده مردم تبریز گفت: تنها جریان دقیقی که دولت را زیر تیغ نظارت قرار می‌دهد همین دولت در سایه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج با اشاره به برگزاری جلسات مکرر برخی نمایندگان با سعید جلیلی اظهار داشت: این جلسات که با محوریت سعید جلیلی انجام می‌گیرد، در حدود 2 سال است که به طور مکرر برگزار می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: بررسی اوضاع و احوال کشور از ابعاد مختلف، تهیه خوراک برای لوایح و طرح‌های مجلس، از دلایل برگزاری جلسات دولت در سایه است، به طور مثال، در لایحه حذف 4 صفر از پول ملی  که متاسفانه با حمایت وکیل‌الدوله‌های مجلس به تصویب رسید، این هشدار را گوشزد کردیم که تصویب این لایحه در حال حاضر تضعیف ارزش پول ملی است، این موضوع با حضور مسئولین بانک مرکزی بررسی شد.

,

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: خسارات سیل در خوزستان و برخی نقاط کشور نیز از بی تدبیری دولت تدبیر و امید بود، اعلام کردیم دولت سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها را انجام دهد ولی  گوش کسی بدهکار نبود به همین خاطر در هر سیلی که اتفاق میافتد خسارات بیشتر از گذشته می‌شود.

,

بیگی تصریح کرد: اساس موضوع انتخابات هیچگاه در این جلسات مطرح نشده و در دستور کار قرار ندارد، سعی هم برای تشکیل حزب دولت سایه نداریم چرا که فقط موضوعات فنی و تخصصی در دستور جلسات دولت سایه قرار میگیرد. طبیعتا دموکراسی ایجاب می‌کند دولتی که مستقر است، مورد نظارت بقیه مخصوصا نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

,

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به نظارت بر دولت گفت: تنها جریان دقیقی که دولت را زیر تیغ نظارت قرار می‌دهد همین دولت در سایه است، بررسی‌ها در حوزه نفت، انرژی، اقتصاد، قراردادهای بین‌المللی، به صورت کارشناسانه انجام گرفته و معایب و محاسن این طرح ها برای مردم بازگو خواهد شد، اساس مردم همیشه برنده هستند و می‌توانند داوری خوبی از عملکرد دولت داشته باشند.

,

بیگی ادامه داد: در موضوع قاچاق سوخت، اخیرا مستندی از رسانه ملی پخش شد، وزیر کشور را برای پاسخگویی به مجلس فراخواندیم و سوال از وزیر کشور اعلام وصل شده است ولی باید گفت: دوپینگ لاریجانی به برخی نمایندگان برای فراری دادن وزیر از پاسخگویی کاملا مشهود است. کاملا مجلس را مهندسی می‌کنند تا دوره مجلس تمام شود و سوالات نمایندگان در برزخ بماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه