اخبار داغ

رئیس کمیته ملی المپیک در قزوین:

"امید"، کادرسازی برای تیم ملی است

"امید"، کادرسازی برای تیم ملی است
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: "امید" علاوه بر اینکه برای المپیک فعالیت می‌کند در حقیقت یک نوع کادرسازی برای تیم ملی است که باید به آن توجه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ رضا صالحی ‌امیری ظهر امروز(پنج‌شنبه) در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری استان قزوین در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: قزوین مانند نگین درخشانی است که در این سرزمین می‌تابد و همه ما ایرانیان به قزوین و این میراث و فرهنگ و تمدن افتخار می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: امروز با دعوت استاندار قزوین در این استان حاضر شدم تا ضمن دیدار با مدیران استان، ارزیابی از حوزه کاری خود داشته باشیم.

,

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: قزوین می‌تواند با ایجاد وفاق، انسجام و همدلی در سطح مدیران، روحانیت، نمایندگان، احزاب و نخبگان و کسانیکه صدای آنها شنیده می‌شود، مسیر توسعه را به سمت قله‌ها طی کند.

,

وی عنوان کرد: در قزوین زمینه توسعه جدی وجود دارد و نیازمند یک وفاق، همدلی و همچنین منابع لازم برای اجرای پروژه‌های بزرگ در استان است؛ زیرا قزوین به عنوان استان همجوار تهران می‌تواند بخش زیادی از مسائل استان تهران را پاسخگو باشد.

,

صالحی ‌امیری بیان کرد: در مورد قهرمانان المپیک چند سیاست را دنبال می‌کنیم، نخست اینکه هرکسی که کسب سهمیه انجام دهد تحت پوشش حمایتی ما قرار می‌گیرد و حداقل ماهی ۵ میلیون تومان طی یکسال به آنها داده می‌شود؛ به عبارتی از اول تیرماه سال ۹۸ تا اول تیرماه سال ۹۹ طی دو مرحله در مجموع ۶۰ میلیون تومان به این ورزشکاران پرداخت می‌شود.

,

قزوین در بسیاری از رشته‌های المپیکی می‌تواند سرآمد کشور باشد

, قزوین در بسیاری از رشته‌های المپیکی می‌تواند سرآمد کشور باشد,

وی ابراز کرد: همه کسانیکه در چارچوب آیین‌نامه کسب سکو داشته باشند؛ براساس آیین‌نامه، هم امتیازات مالی خواهند داشت و هم اینکه در تیم ملی در بحث خدمت سربازی و سایر حوزه‌ها طبق چارچوب در مورد آنها انجام می‌شود ضمن اینکه دولت برای اشتغال این افراد هم مصوبه دارد.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: قزوین یکی از بسترهای اصلی در رشد قهرمانان بوده و از ظرفیت‌های خوبی بهره‌مند است و در بسیاری از رشته‌های المپیکی می‌تواند سرآمد کشور باشد.

,

وی در مورد پناهنده شدن برخی ورزشکاران ایرانی بیان کرد: ما در جامعه قهرمانی ۵۳ فدراسیون و ۶ و نیم میلیون ورزشکار داریم، حال اگر چند نفر به خارج از کشور می‌روند نباید باعث نگرانی و دغدغه برای مردم باشد؛ البته این موضوع برای ما موجب دغدغه و نگرانی است.

,

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: چند نفر ورزشکاری که پناهنده شدند در ارتباط و تماس‌هایی که با ما داشتند، انگیزه زیادی برای بازگشت دارند و این سرزمین را خاک خود می‌دانند، گاهی کدورت و چالش‌هایی برای ورزشکاران پیش می‌آید که قابل حل است.

,

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی امید ایران گفت: تیم ملی امید کشور سه چالش دارد که باید بدان توجه شود؛ اول اینکه این تیم نیازمند دو ماه زمان برای برگزاری اردو بود که لازم بود تا باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند اما روز قبل از اعزام، برخی باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار ندادند.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: نکته مهم دیگر در مورد تیم ملی امید، رقبای این است که با ازبکستان، چین و کره جنوبی مسابقه دارد که رقبای جدی‌ای هستند؛ البته ما بسیار امیدوار هستیم که از این مرحله عبور کنیم؛ اما نباید وعده‌های غیرقابل جذب به مردم دهیم.

,

صالحی ‌امیری تصریح کرد: نکته سوم هزینه‌هایی است که تیم ملی امید باید داشته باشد که هم ما و هم وزارت ورزش و فدراسیون کمک کردیم که این تیم بدون دغدغه مالی به این مسابقات اعزام شوند.

,

وی در پایان با بیان اینکه شخصأ به صعود تیم ملی امید امیدوارم، گفت: اگر ما از مرحله اول این دوره از مسابقات عبور کنیم امید بسیاری داریم که روی سکو قرار بگیریم، ضمن اینکه "امید" علاوه بر اینکه برای المپیک فعالیت می‌کند در حقیقت یک نوع کادرسازی برای تیم ملی است که باید به آن توجه کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه