اخبار داغ

معاون هلال احمر خراسان رضوی مطرح کرد؛

1500 حادثه‌دیده در مناطق زلزله‌زده خواف/ آماده باش 23 شعبه هلال احمر در خراسان رضوی

1500 حادثه‌دیده در مناطق زلزله‌زده خواف/ آماده باش 23 شعبه هلال احمر در خراسان رضوی
اسماعیل بهمن‌آبادی گفت: حدود 1500 نفر حادثه‌دیده این زلزله در مناطق روستایی خواف هستند که هم‌اکنون بیش از 55 امدادگر و نجاتگر در حال خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل بهمن‌آبادی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس پیرامون آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده سنگان خواف، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت در مناطق سنگان و خواف به حالت ثابتی رسیده است اما دو روستای «نهور» و «چاه زول» به دلیل نزدیک بودن به کانون زلزله دچار خسارت‌های مالی شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 وی افزود: بیشترین تخریب متعلق به خانه احشام این دو روستا بوده است و خوشبختانه تاکنون این زلزله هیچ‌گونه مصدوم یا کشته‌ای به‌جای نگذاشته است.

,

بهمن‌آبادی تصریح کرد: تاکنون 11 تیم عملیاتی از شهرستان‌های رشتخوار، تایباد، تربت جام، خواف و استان خراسان جنوبی همراه با یک تیم امداد نجات هوایی به منطقه اعزام‌شده‌اند و هم‌اکنون در منطقه مستقر هستند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون از 30 روستای مناطق خواف و سنگان بازدید به عمل آمده است، گفت: با توجه به ادامه پس‌لرزه‌ها در این مناطق تمامی تیم‌های اعزامی هلال احمر در این مناطق باقی خواهد ماند که در صورت نیاز سریعاً وارد عمل شوند.

,

وی ادامه داد: تمامی 23 شعبه هلال احمر در خراسان رضوی به حالت آماده‌باش در آمده‌اند و در شهرستان خواف با حضور مدیر بحران استانداری خراسان رضوی و رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در محل فرمانداری خواف مرکز مدیریت بحران را تشکیل داده‌اند اما تاکنون تصمیمی مبنی بر تخلیه روستاها و استقرار آن‌ها در چادرها گرفته نشده است.

,

بهمن‌آبادی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه تعیین خسارات مالی است، افزود: حدود 1500 نفر حادثه‌دیده این زلزله در مناطق روستایی خواف هستند که هم‌اکنون بیش از 55 امدادگر و نجاتگر در حال خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه