اخبار داغ

حاشیه‌ای بر سفر الویری پس از ابطال انتخابات؛

استاندار و مسئولان آذربایجان‌غربی رودست خوردند؟

استاندار و مسئولان آذربایجان‌غربی رودست خوردند؟
«مرتضی الویری» در حالی به‌عنوان رییس شورای عالی استان‌ها به ارومیه آمده که روز گذشته اخباری مبنی بر ابطال انتخابات این شورا و عدم وجاهت ریاست وی منتشر شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، «مرتضی الویری» در حالی به‌عنوان رییس شورای عالی استان‌ها به ارومیه آمده و پس از برگزاری جلسه شورای اسلامی استان به دیدار استاندار آذربایجان‌غربی رفته است که روز گذشته اخباری مبنی بر ابطال انتخابات این شورا و عدم وجاهت ریاست وی منتشر شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

بر اساس اخبار منتشر شده، وزارت کشور طی نامه‌ای ضمن ابطال انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها از برگزاری مجدد این انتخابات خبر داده است.

,

 

,

, ,

, , ,

بر اساس این نامه و با استناد بر قانون انتخابات، هیات رئیسه سال سوم وجاهت قانونی ندارد و حق برگزاری جلسات رسمی را هم ندارد.

,

حال باید دید که هزینه این سفر از تهران، سفر اعضای شورای اسلامی آذربایجان‌غربی از شهرستان‌های مختلف و جلسات برگزار شده الویری از صبح امروز در ارومیه چطور و بر اساس کدام ردیف قانونی بوده و چرا وی با وجود نامه کتبی مبنی بر ابطال انتخابات و عدم وجاهت قانونی جایگاهش، همچنان به عنوان رییس شورای عالی استان‌ها به ماموریت کاری می‌رود؟

,

همچنین مسئولان استانی دخیل در ماجرا باید پاسخگوی قصور و اهمال خود باشند چراکه برای تمام جلسات و سفرها از بیت‌المال هزینه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه