اخبار داغ

با هدف ساماندهی فعالیت های اجتماعی انجام گرفت؛

برگزاری همایش فعالان اجتماعی در اردبیل +تصاویر

برگزاری همایش فعالان اجتماعی در اردبیل +تصاویر
همایش بزرگ فعالان اجتماعی استان اردبیل تحت عنوان عهدواره پیشرفت منطقه ای با هدف هم افزایی و توانمندسازی فعالان اجتماعی استان در اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، همایش بزرگ فعالان اجتماعی استان اردبیل تحت عنوان عهدواره پیشرفت منطقه ای اردبیل با حضور بیش از 200 فعال اجتماعی در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما،,
حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این همایش از فعالان اجتماعی خواست تا با مشارکت در طرح های کمیته امداد جهت توانمندسازی خانواده های تحت پوش این نهاد انقلابی تلاش کنند.
,

وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات جامعه هم افزایی در انجام کارهای فرهنگی است، گفت:توانمندسازی فکری اقشار آسیب پذیر، مهمترین کاری است که فعالان اجتماعی باید انجام دهند.

,

دشتی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید به مردم یاد داد تا خودشان به درامد زایی برسند، اظهار کرد: توزیع سبد کالا فقط یک مُسَکِن است و آینده ای برای اقشار آسیب پذیر ندارد.

,

وی از موسسات خیریه خواست تا با هم افزایی به توانمندسازی خانواده های تحنت پوشش خود اقدام کنند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه به موضوع ازدواج و آسیب های آن اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین آسیب های رایج در استان طلاق است که در این زمینه نیز شایسته است فعالان اجتماعی اقدامات شایسته ای در جهت کاهش طلاق در جامعه و از هم پاشی نهاد خانواده ها انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه فرزندان خانواده های کم برخوردار سرشار از هوش و استعداد هستند،عنوان کرد: توانمندسازی این افراد و شرکت آنها در فعالیت های اجتماعی علاوه بر ایجاد تحول در زندگی انها، می تواند منجر به کاهش اسیب های اجتماعی شود.

,

توانمند سازی مردم در عرصه‌های اقتصادی، تداوم راه شهدا است.

, توانمند سازی مردم در عرصه‌های اقتصادی، تداوم راه شهدا است., توانمند سازی مردم در عرصه‌های اقتصادی، تداوم راه شهدا است.,

علی پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل نیز در ادامه این مراسم به تشریح برنامه های بسیج سازندگی در راستای مشارکت های اجتماعی پرداخت و گفت: اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل شود.

,

وی افزود: اگر انتظار داریم نسل‌های آینده از ما به نیکی یاد کنند باید جوانان امروز در جنگ اقتصادی کنونی با الگوگیری از حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس، حماسه اقتصادی خلق کنند.

,

پیرجاهد به ویژگی های اردوهای جهادی اشاره کرد و با بیان اینکه همه در بحث خدمت رسانی ذی‌ نفع هستند،گفت:خدمت رسانی به مردم و توانمند سازی آنان در عرصه‌های اقتصادی، امروز تداوم راه شهدا است.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در پایان سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه تنها راه عبور از تحریم‌ها توجه به اقتصاد مقاومتی است گفت: اطاعت از ولایت فقیه، اهمیت دادن به نقش مردم و مساجد در انجام امور می‌تواند در حل مشکلات جامعه اثرگذار شود.

,

وی به ویژگی های دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: اطاعت مطلق از ولایت فقیه، روحیه مردمی،مسجد محوری ازحمله ویژگی های دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان جنگ فرهنگی و اقتصادی نیز می توانند با ایحاد فضای آن دوران در ایفای نقش خود در جنگ فعلی موفق عمل کنند.

,

علی حسن زاده مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س) در حاشیه این مراسم به خبرنگار سبلان ما گفت: این همایش در راستایی آشنایی و شبکه سازی فعالان اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه بیش از موسسه اجتماعی در استان اردبیل فعال هستند گفت: این همایش گام نخست ساماندهی فعالان اجتماعی در استان اردبیل بود تا فعالان اجتماعی ضمن آشنایی با همکاران خود در سطح استان از فعالیت ها مشابه خود اطالع یابند تا بتوانند با هم افزایی بیشتر  به نتایج ثمربخش تری دست پیدا کنند.

,

ارائه الگوی استانی و دو الگوی موفق کشوری از جمله برنامه های این همایش یک روزه در اردبیل بود.

,

انتهای پیام/ج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه