اخبار داغ

پیام مسئولان استان قزوین در پی شهادت سردار سلیمانی؛

امریکا و اسرائیل منتظر انتقام سختی باشند/ از خون پربرکت شهید سلیمانی، ده‌ها سلیمانی دیگر می‌جوشد

امریکا و اسرائیل منتظر انتقام سختی باشند/ از خون پربرکت شهید سلیمانی، ده‌ها سلیمانی دیگر می‌جوشد
در پیام تسلیت مسئولان استان قزوین در پی شهادت سردار سلیمانی آمده است: هرچند معتقدیم که از خون پربرکت او ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید سینه تمام آزادگی‌خواهان عالم را فشرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست امریکای متجاوز و جنایت‌پیشه، پیام تسلیت از سوی آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین و سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین  صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

در این پیام آمده است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

,

روح بلند مجاهد خستگی‌ناپذیر و سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان حاج ابومهدی المهندس به دست ارتش تروریست آمریکای جنایتکار به یاران شهیدشان پیوست.

,

فرماندهی که با حضور همیشگی خود در خط مقدم نبرد با استکبار و دست‌نشاندگان پلید آن، آیه‌های استقامت و جهاد را تفسیر می‌کرد و تجسم می‌بخشید.

,

هرچند معتقدیم که از خون پربرکت او ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید سینه تمام آزادگی‌خواهان عالم را فشرد. شهادت سردار را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، فرمانده معظم کل قوا، رزمندگان اسلام و همه داغداران این مصیبت تسلیت و تبریک عرض می‌کنیم.

,

به دولت تروریستی آمریکا هم صریحاً اعلام می‌کنیم که ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی این اقدام پلید را هرگز از یاد نخواهند برد و آمریکا و اسرائیل باید منتظر انتقامی سخت باشند و پیروزی حق قطعی است.

,

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

,

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین

,

سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه