اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است

انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: انتقام سختی در انتظار آمریکا خواهد بود و خون سردار شهید سلیمانی پایمال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی سردار بزرگ و پرافتخار اسلام و چهره بین المللی مقاومت بود که با دستور مستقیم ترامپ به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: شهادت سردار سلیمانی چند مسئله را برای ما یادآوری می کند و مهم ترین آن این است که افرادی که در آرزوی شهادت هستند و عمری در این راه مجاهدت و تلاش می کنند به آرزوی خود می رسند که سردار شهید سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید و به یاران شهیدش ملحق شد.

,

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: ترامپ با صدور دستور شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا را برای جهانیان روشن کرد، گرچه با فرموده رهبر معظم انقلاب این اقدام آمریکای جنایتکار هرگز بی پاسخ نمانده و انتقام سختی در انتظار آمریکاست.

,

حجت الاسلام قریشی گفت: مسئله سوم این است که آمریکا و اروپا و اذناب آن ها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند و افرادی که در فتنه 88 تا کنون آمریکا و ارتباط با او را الگو و سرمشق خود قرار دادند بدانند راهشان از کسانی که پیرو خط ولایت فقیه و رهبری هستند جداست.

,

وی در پایان سخنان خود شهادت پرافتخار سردار قاسم سلیمانی را به همه مسلمانان تسلیت گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه