اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته خراسان رضوی مطرح شد؛

سردار سلیمانی؛ مصداق بارز ولایتمداری/ پیروزی نهایی، کام قاتلان سردار سلیمانی را تلخ‌تر می‌کند

سردار سلیمانی؛ مصداق بارز ولایتمداری/ پیروزی نهایی، کام قاتلان سردار سلیمانی را تلخ‌تر می‌کند
در نماز جمعه خراسان رضوی به محکومیت جنایت آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی اشاره و بر اهمیت برچیده شدن بساط استعمار از منطقه تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز نماز سیاسی و عبادی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد و اهم موضوعات به شرح ذیل مطرح شد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه مشهد:

,

شهید سلیمانی یک عنصر به هدف رسیده است/ نسل جوان آمریکا را به خاک ذلت می‌کشانند

, شهید سلیمانی یک عنصر به هدف رسیده است/ نسل جوان آمریکا را به خاک ذلت می‌کشانند,

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با تسلیت و تبریک شهادت جانگذار سپهبد سلیمانی اظهار داشت: در خطبه اول بحث ما در مصادیق تقوا بود؛ دستور مقام معظم رهبری این بود که در خطبه نخست سخن و کلام در مصادیق تقوا باشد و در هفته‌های گذشته درباره مصادیق تقوا در اقتصاد معیشتی بحث کردیم.

, .,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مصداق تقوا در رفتار و کانون زندگی خانواده گفت: انسان باتقوا در زندگی با خانواده باید چه رفتاری داشته باشد؟ تقوا خاصیت رفتاری برای انسان است اما رفتار به دنبال یک هدف است و معمولا تقوای در رفتار برای تحقق آن هدف دینی و اسلامی است.

, .,

علم الهدی افزود: دستورات اسلام برای تحقق یک نماد و الگوی کامل نتیجه تقوایی و پیدایش یک خانواده دینی و اسلامی است؛ از جمله چیزهایی که متاسفانه بر خانواده‌های حتی متدین ما و زوجین جوان مورد توجه نیست، تفاوت بین تشکیلات خانواده در نظام و در بینش توحیدی اسلامی و تشکیلات خانواده در یک بینش مادی اومانیستی است.

, .,

وی ادامه داد: در بینش مادی، خانواده عبارت است از کانون اجرای غریزه جنسی در یک فضای محدود و منظم؛ اینها خانواده را این گونه تعریف می‌کنند اما در بینش توحیدی خانواده یک تشکیلات است که برون‌دادش دو چیز است؛ آرامش و پرورش.

, .,

خطیب جمعه مشهدمقدس در ادامه با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: حادثه جانگذار امروز، شهادت سردار رشید و غیور اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و به شما برادران و خواهران دلداده ولایت را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

, .,

علم‌الهدی افزود: در برابر فراز و نشیب‌های سیاسی و اجتماعی باید به سراغ قرآن برویم و واقعیات را براساس آموزه قرآنی تحلیل و از آموزه‌های قرآنی، مسیر و راهبرد و تکلیف بگیریم.در جنگ احزاب وضعیت مسلمانان فوق‌العاده ناگوار بود و جز ابزار و سلاح جنگ فردی ابزار دیگری در اختیار نداشتند و از نظر اقتصادی نیز وضعیت در شرایطی بود که حتی قوت لایموت نیز برای آنان به سختی فراهم می‌شد.

, .,

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تمام یهودیان و مشرکان در جنگ احزاب با یکدیگر متحد و به جنگ پیامبر(ص) آمدند و لشگر بسیج شده و مجهز عرب و یهود مقابل مسلمانان صف آرایی کردند. مسلمانان در وضعیت ضعف اقتصادی بودند و دشمن غرق در آهن و مجهز بود و مسلمانان گفتند اینجا، جای تحقق وعده خدا و رسول است.

, .,

علم‌الهدی تصریح کرد: قرآن می‌فرماید بر این مومنان، دشمن با این سیطره و قدرت چیزی اضافه نکرد جز ایمان به خدا و تسلیم به اراده حق؛ جنایت امروز ماهیت آمریکا را نشان داد؛ آمریکا چنگ و دندان نشان داد؛ آنهایی که در این مملکت دل به غرب و دروازه آن دوخته‌اند بیدار شوند؛ اینها کودتا کردند و از چندی قبل بخشی از فرودگاه بغداد را آمریکایی‌ها تصرف کردند و در این فرودگاه، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همراهان خود پیاده شدند و اینها هنر نکردند؛ این اقدام ارزش امنیتی و اطلاعاتی نیز ندارد زیرا یک عملیات کودتاچی‌گری بود.

, .,

وی ادامه داد: اینها اگر مرد بودند در جنگ‌های داعش و سوریه سردار سلیمانی را براندازی می‌کردند نه در فضای بازی که قبلا محاصره کردند؛ این دلالت بر ضعف نظامی ما ندارد و دلالت بر ضعف اطلاعاتی ما نیز ندارد؛ دنیا و پنتاگون تماشا می‌کند که تمام هنر این پنتاگون که اسمش را آذرخش کبود گذاشته‌اند آبروی آمریکا رفته است و فهمیدند آمریکا چیزی بارش نیست.

, .,

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر قرار شد روزی فرمانده مقتدری مثل مقام معظم رهبری به مقابله بیاید اصلا آمریکا قدرت مقابله با این ابتکارات را نخواهد داشت؛ مردم ما این قبیل اتفاقات را شاهد بوده‌اند؛ زمانی که خبر شهادت شهید بهشتی آمد وجود مقدس امام دلشان به درد آمد اما برابر این شهادت، صلابت و هیبت نشان دادند و صبح فردا جنازه شهید بهشتی روی دوش مردم بود و فریاد زدند «ایران پر از بهشتیه؛ آمریکا در چه فکریه؟».

, ».,

وی گفت: آن روز در تصویر و تصور کسی نبود که مقام معظم رهبری یک ذخیره ارزشمند و عظیم و عزیز برای اسلام است که در طراز رهبری، 32 سال بعد از امام این خط را ادامه داده و آمریکا را به ذلت رسانده است. آنها نمی‌دانستند دست غیبی و امداد الهی، مقام معظم رهبری را بهشتی‌آفرین قرار می‌دهد و جامعه اسلامی و جهان اسلام بر ولایت و رهبری ایشان تکیه می‌کند.

, .,

علم‌الهدی بیان کرد: برای ما شهید سلیمانی یک عنصر راه طی کرده به هدف رسیده است و نه یک نیروی از دست رفته؛ تا زمانی که پرچم ولایت در نظام و جامعه ما در اهتزاز است در ترکش جریان ولایت و اراده ولی امر مسلمین، ده‌ها و صدها و هزاران شهید سلیمانی وجود دارد. در همین نسل جوان نگاه کنید که 40 سال آینده آمریکا را به خاک نابودی و ذلت می‌کشانند. این شهید تا زنده بود؛ مجاهدات و ابتکارات و فرماندهی‌اش در هدایت رزمندگان در منطقه مقاومت را بر آمریکا مسلط کرد و آمریکایی‌ها را ذلیل کرد و در شهادتش نیز خونش یک حرکتی انجام داد که این حرکت را با هیچ برنامه‌ریزی سیاسی و اجتماعی نمی‌توانستیم ایجاد کنیم؛ خون مردم ایران و عراق در این شهادت به هم آمیخته شد.

, .,

علم‌الهدی اظهار داشت: این به هم آمیختگی خون ملت ایران و عراق را به هم آمیخته کرد و یک میلیون صدام هم که بیاید ایران و عراق را نمی‌تواند از یکدیگر جدا کند.

, .,

امام‌جمعه نیشابور:

,

شاگردان سردار سلیمانی در منطقه آماده پاسخ سنگین به آمریکا هستند

, شاگردان سردار سلیمانی در منطقه آماده پاسخ سنگین به آمریکا هستند,

حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر جمعه در نماز عبادی سیاسی جمعه نیشابور اظهار کرد: ملت ما با یک جنگ تمام‌عیار با دشمنان اسلام و مسلمین روبرو است.

, .,

وی افزود: از ویژگی‌های تقوا این است که ترس به دل راه نمی‌دهد، ترس و عقب‌نشینی در سیره و رویه اهل تقوا نیست.

, .,

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: رهروان راه خدا در برابر سختی‌ها نمی‌لرزند، دشمن فکر نکند با شهادت سود می‌برد و شهدا زنده هستند. شهدای جنگ تحمیلی از دنیا نرفته‌اند و راه آنان ادامه دارد.

, .,

وی ابراز کرد: دشمنان ما خسارت بیشتری از شهادت سرداران ما می‌بینند و ما راه مقاومت و شهدا را ادامه می‌دهیم و عاقبت متعلق به اهل تقوا است.

, .,

یعقوبی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دستور ترامپ بیان کرد: کار بسیار احمقانه‌ای آمریکا انجام داد و سردار سلیمانی محبوب‌ترین افراد در منطقه بود و به شهادت رساندن چنین فردی یعنی دشمن‌پروری برای خود است.

, .,

وی بیان کرد: سلیمانی ضد تروریست است و با شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا، مردم جهان به‌یقین رسیدند که آمریکا حامی اصلی تروریست است.

, .,

امام‌جمعه نیشابور گفت: سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است و به شهادت رساندن او یعنی خود را روبروی جهان اسلام قرار خواهی داد.

, .,

وی اظهار کرد: در منطقه شاگردان سردار سلیمانی آماده جواب سنگین به آمریکا است و این شهادت موجب به هیجان آوردن و به شور آوردن یک منطقه استراتژی بود. به‌زودی بساط آمریکا و استعمارگران از منطقه دور خواهد شد.

, .,

یعقوبی با اشاره به دستور ترامپ مبنی بر شهادت سردار سلیمانی افزود: او این برنامه را برای انتخابات انجام داد و او نمی‌داند که سردار سلیمانی‌ها نمی‌میرند و سلیمانی یک نفر نیست او یک جریان و اقیانوس است و اگر به خروش آید چیزی برای آمریکا باقی نمی‌گذارد.

, .,

وی خاطرنشان کرد: در فرهنگ ایرانی- اسلامی ما شهادت اوج کمال و رشادت است و جوانان ما با این شهادت دشمنان را بهتر از قبل شناختند.

, .,

امام‌جمعه نیشابور عنوان کرد: سفارت آمریکا در بغداد در محاصره خشمگین عراق بود و مردم خواستار بیرون راندن آمریکا از عراق است و آمریکا ناچار شد نیروهای خود را دزدکی بیرون راند.

, .,

وی گفت: آمریکا با این اقدام اخیر خود به دنبال آن بود که باقی‌مانده‌های داعشی و صدام را در منطقه امیدوار کند اما نمی‌داند که خون شهید می‌جوشد.

, .,

یعقوبی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «هرچقدر ما را بکشید زنده‌تر می‌شویم» عنوان کرد: با شهادت سردار سلمانی در بغداد، سلیمانی زنده‌تر و جهانی‌تر شد.

, .,

امام جمعه قوچان:

,

سردار سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری بود

, سردار سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری بود,

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی، امام جمعه قوچان ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی باتمام وجود وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد و دست جنایتکاران به خون مالک اشتر زمان آغشته شد.

, .,

وی با بیانی اینکه سردار سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک تفکر است، افزود: دشمن برای زمین گیر کردن ما حرکت های خبیثانه ای را انجام می دهد و تلاش می کند تا نمادهای انقلاب را از بین ببرد.

, .,

وی با بیان اینکه شهادت طلبی یکی از نمادها و اصول اصلی انقلاب اسلامی است که در دو آیه قرآن کریم به آن اشاره شده است، ادامه داد: نباید اجازه بدهیم فرهنگ شهادت را در جامعه زیر سوال ببرند و یا یاد و نام شهدا را تحت الشعاع قرار بدهند.

, .,

وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری حشدالشعبی عراق مورد حمله قرار گرفت و امروز هم سردار سلیمانی را به شهادت رساندند حال سیاستمداران آمریکایی منتظر باشند و ببینند که جوانان انقلابی ایران، عراق، لبنان و سوریه و سایر کشورها چگونه با آنها برخورد خواهد شد.

, .,

امام جمعه قوچان با بیان اینکه از خون سردار سلیمانی نخواهیم گذشت، تصریح کرد: کسانی که شهادت و شهادت طلبی را زیر سوال می برند جز منافین و سست ایمان ها نیستند.

, .,

حجت الاسلام دستجردی با بیان اینکه دشمن درصدد از بین بردن هویت ما است، گفت: در 17 دیماه 1314 رضا خان دستور به کشف حجاب داد که به دنیال تخریب هویتی جامعه ما بودند و هم اکنون هالیوود نیز درصدد از بین بردن حیثیت انسانیت است و معتقدیم هم در موضوعات فرهنگی و هم در موضوعات اقتصادی در حال جنگ هستیم و می بایست مراقب باشیم تا در روزمرگی غوطه در نشویم.

, .,

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با بیان اینکه ما در برابر دنیای آمریکا ایستاده ایم زیرا آنها در برابر دین ما ایستاده اند و حرکت مقاومت با قدرت ادامه خواهد یافت، گفت: آمریکایی ها 72 سال است که تلاش می کند که چین و روسیه به یکدیگر نزدیک نشوند و این در حالیست که با برگزاری رزمایش مشترک دریایی میان ایران، روسیه و چین، جهوری اسلامی ایران محور ارتباط این دو کشور شده است و این مانور دریایی در منطقه ای به مساحت 17 هزار کیلومتر برگزار شد.

, .,

خطیب نماز جمعه قوچان با بیان اینکه سردار سلیمانی ولایتمداری را به تمام معنا نشان داد، یادآور شد: خون سردار سلیمانی و همراهانشان چنان وحدتی در جریان مقاومت ایجاد خواهد کرد که قابل تصور نخواهد بود.

, .,

وی تلاش برای تشکیل مجلسی انقلابی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: برخی گلایه می کنند که چرا در خطبه های نماز جمعه اعلام کرده ام که مجلس کنونی انقلابی نیست اما دوباره و با صدای بلندتر اعلام می کنم که مجلس دهم انقلابی نبود، زیرا مجلس انقلابی، مجلسی در خط مقدم است.

, .,

وی بیان داشت: کشورهای غربی بارها و بارها علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران قطعنامه صادر کرده اند و حال سوال اینجاست که چرا مجلس ما واکنش مشابه ای از خود بروز نمی دهد؛ چرا مردم انقلابی ما که با تمام وجودشون در تمام صحنه های انقلاب حاضر شده اند و با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، مجلس مشکلات مردم را حل نمی کنند و معتقدم خون سردار سلیمانی از ما می خواهد که مجلسی انقلابی تشکیل دهیم.

, .,

وی با بیان اینکه نماینده ای باید به مجلس برود که شفاف باشد وکسی که تمام مسائل خود را پنهان می کند، نمی تواند انقلابی باشد، تاکید کرد:  برخی از نمایندگان ما از ابوموسی اشعری بدترند زیرا اموال و رای خود را پنهان می کنند، با مردم دوگانه برخورد می کنند و به راحتی دروغ می گویند.

, .,

امام جمعه قوچان در پایان با بیان اینکه قوچان شهر ارزشمندی است و گذشته تاریخی خوبی دارد، گفت: قوچان حال خوبی در عرصه سیاست و اقتصاد ندارد اما مردم خوبی دارد و انشالله نماینده خوبی انتخاب خواهند کرد.

, .,

خطیب جمعه خلیل آباد:

,

خون سردار سلیمانی زمینه‌ساز پیروزی نهایی جبهه مقاومت خواهد بود 

, خون سردار سلیمانی زمینه‌ساز پیروزی نهایی جبهه مقاومت خواهد بود ,

حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه خلیل‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خلیل‌آباد ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: به لحاظ اینکه منتظر هستیم که مسئولان در این خصوص تصمیم‌گیری کنند باید مراقب و هوشیار باشیم و مواظبت لازم را در این بخش‌ها داشته باشیم.

, .,

وی بابیان اینکه وظیفه ما این است که هر آنچه از رسانه‌ها و شخصیت‌ها به ما ابلاغ می‌شود به‌عنوان دستورالعمل برای ما باشد، خاطرنشان کرد: این‌گونه حوادث سنگین هیچ‌گاه نمی‌تواند ملت شهید داده ما را از پای درآورد و مطمئن باشید که سالیان متمادی است که استکبار به دنبال شهادت این شهید بزرگوار بود.

, .,

خطیب جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه استکبار می‌دانست که شهید قاسم سلیمانی محور وحدت و مقاومت در کشورهای اسلامی است و جایگاه و تأثیرگذاری این شهید بزرگوار را درک کرده بودند، تصریح کرد: هیچ‌وقت نباید این‌گونه شهادت‌ها در روح و روان ما در مقاومت و ایستادگی تزلزل ایجاد کند.

, .,

وی در پایان بابیان اینکه همه می‌دانیم که خون این شهید بزرگوار در آینده ده‌ها و صدها این‌گونه شهید را در دامن خود تربیت می‌کند و زمینه را برای پیروزی نهایی فراهم می‌کند، اذعان کرد: در اینکه آمریکایی‌ها این جنایت را انجام داده‌اند شکی نیست و نباید به گردن دیگران بیندازند و ما هم نباید به شایعات توجه کنیم.

, .,

امام جمعه رشتخوار

,

سربازی در خط ولایت، امتیاز بزرگ سردار سلیمانی بود

, سربازی در خط ولایت، امتیاز بزرگ سردار سلیمانی بود,

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب شهر رشتخوار ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن بداند که ما امروز در این سرزمین هزاران سردار سلیمانی داریم و به این آسانی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

, .,

وی در ادامه افزود: امروز به دشمنان ایران و اسلام اعلام می‌کنیم، آمریکا و ایادی آمریکایی‌ها بدانند که این پایگاه‌های کفری که در سرتاسر دنیا ایجاد کردند روی آرامش نخواهد دید.
امام‌جمعه رشتخوار یادآور شد: امروز استکبار جهانی با این اقدام اشتباه بزرگی را مرتکب شد، که قابل جبران نیست، به گمان خود دشمن امروز از این اقدام خوشحال است، اما آن‌ها بدانند سربازان امام زمان عج انتقام این اقدام آن‌ها را خواهند گرفت به‌طوری‌که از کرده خود پشیمان شوند‌.
حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) پیام‌آور حادثه عظیم کربلا بود که انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از این حادثه است، امروز اگر ما حرفی در جهان برای گفتن داریم و جبهه مقاومت توسط بزرگواران همچون سلیمانی ایجاد و قوت می‌گیرد و این حرکت در کشورهای مختلف دنبال می‌شود، این به برکت این است که این اقدامات الگو گرفته از انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی الگو گرفته از حرکت امام حسین(ع) است.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما باید این مسئله را مدنظر داشته باشیم که امتیاز بزرگ سردار سلیمانی این بود که سرباز ولایت بود ، اظهار داشت: سردار سلیمانی
شخصیتی بود که دشمن برای شهادتش جایزه تعیین کرد بود، این مسئله را ما باید مدنظر داشته باشیم عزت و افتخار که سحرگاه امروز نصیب سردار سلیمانی شد، در ایام ولادت حضرت زینب(س) این نشان از پاکی سردار سلیمانی داشت.
امام‌جمعه رشتخوار در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان رشتخوار در گرامیداشت حماسه ۹ دی، با تأکید بر اینکه بصیرت همیشه حرف اول را زده است، گفت: بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و تجدید پیمان با ولایت و رهبری بود، داشتن بصیرت همواره باعث می‌شود، دشمن به خود اجازه دخالت در امور کشور را نداشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: ما به دشمنان ایران و اسلام عرض می‌کنیم انتقام سختی از خون شهدا عزیز می‌گیریم و نمی‌گزاریم خون شهدا به هدر برود.
حجت‌الاسلام جهانشیری خاطرنشان کرد: در قضیه اخیر که در سفارت آمریکا در عراق اتفاق افتاد آمریکا ایران را متهم به دست داشتن در این قضایا کرد که مقام معظم رهبری در این رابطه فرمودند مردم منطقه از آمریکا متنفر هستند آمریکایی باعث کشته شدن هزاران کودک و انسان‌های بی‌گناه در عراق سوریه و یمن شدند، این عامل تنفر از آمریکا در منطقه است.

امام جمعه کوهسرخ:

, .,
, .,
, .,
,
, .,
, .,
, .,
, .,
,
,

پیروزی نهایی، کام قاتلان سردار سلیمانی را تلخ‌تر می‌کند

, پیروزی نهایی، کام قاتلان سردار سلیمانی را تلخ‌تر می‌کند,

حجت‌الاسلام رضایی تولایی، امام‌جمعه کوهسرخ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهسرخ ضمن تسلیت داغ جان‌سوز سردار بزرگ سلیمانی ذوالفقار ولایت، اظهار داشت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرتکب حماقت شد و پشیمانش خواهیم کرد.

, .,

وی بابیان اینکه ما ملت شهادت، ملت امام حسین (ع)، ملت مدافع ولایت هستیم و از مرگ هراس نداریم و شهادت باعث افتخار ما است، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی آسمانی شد ولی ایران اسلامی ان شاء الله به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهیم کرد.

, .,

امام‌جمعه کوهسرخ با تأکید بر اینکه شهادت در راه مجاهدت نیز آرزوی سردار سپهبد سلیمانی بود و به این آرزو رسید، تصریح کرد: دشمن آن‌قدر خار بود که در ساعت یک نصفه‌شب ماشین حامل سردار سلیمانی را با پهپاد هدف قرار داد و جرئت ندارد در میدان حضور پیدا کند.

, .,

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار به دنبال این بودند که داغی که از شکست داعش و جبهه غربی عربی عبری را بر دل داشت خالی کند، اذعان کرد: ما ادامه‌دهندگان راه شهید سلیمانی خواهیم بود و نخواهیم گذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد و آنها را زمین‌گیر خواهیم کرد.

, .,

رضایی بابیان اینکه گرچه فقدان سردار سلیمانی برای ما سخت است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی، کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد، افزود: اسرائیل غاصب که عصاره جبهه کفر است سال ۲۰۲۵ را نخواهد دید.

, .,

امام جمعه موقت سرخس:

,

سردار سلیمانی شهید بین‌المللی مقاومت است/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

, سردار سلیمانی شهید بین‌المللی مقاومت است/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است,

 امام جمعه موقت سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیه 23 سوره احزاب، گفت: سردار سلیمانی سرباز خوش‌نام امام زمان (عج) بود و دشمنان اسلام از این سردار بزرگ اسلام سیلی خورده بودند و با دستان پلیدشان خون مطهر این سردار بزرگ را بر زمین ریختند.

, .,

حجت الاسلام حسن اکبری‌نیا با بیان اینکه امروز همه آزادگان جهان  از خبر شهادت این سردار متاثر هستند، گفت: با رفتن سردار سلیمانی به حول و قوه‌الهی کار و راه او متوقف نخواهد شد و راه جهاد و مقاومت با قدرت ادامه خواهد داشت.

, .,

وی عنوان کرد: پیروزی نزدیک است و دشمنان اسلام و جنایتکاران بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها است.

, .,

امام جمعه موقت سرخس اظهار کرد: این ملت سردار سلیمانی‌ها تقدیم انقلاب کرده است و شهادت هنر مردان خداست و جای خالی سردار را سلیمانی‌ها پر خواهند کرد.

, .,

حجت الاسلام حسن اکبری‌نیا با اشاره به سال‌ها مجاهدت خالصانه سردار سلیمانی، گفت: شرورترین آدم‌ها از این سردار سرافراز می‌ترسیدند و این سردار عزیز عمرش را در راه جهاد گذاشت و او شهید بین‌المللی مقاومت است.

, .,

وی با تاکید بر اینکه همه دلبستگان مقاومت خون‌خواه شهید سلیمانی هستند، گفت: فتنه‌ای که در عراق تشکیل شد چند ضلع داشت بعثی‌ها و پیاده نظام‌های سعودی و آمریکا، اسرائیل و انگلیس اضلاع این فتنه بودند.

, .,

خطیب نماز جمعه سرخس ضلع دیگر فتنه عراق را فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در فضای مجازی انواع تهمت‌ها را به مرجعیت زدند و ادعا می‌کردند عراق از ایران ضربه خواهد کرد و نهایتاً حمله به سفارت آمریکا را به نام ایران زدند.

, .,

حجت الاسلام اکبری‌نیا تاکید کرد: دشمن از پشت خنجر می‌زند و ما اگر وارد شویم علنی وارد می‌شویم.

, .,

در پایان نماز جمعه، نمازگزاران شهرستان سرخس در محکومیت اقدام بزدلانه آمریکایی‌ها در به شهادت رسیدن سردار شهید قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند.

, .,

امام جمعه درگز:

,

شهید قاسم سلیمانی فاتح جبهه مقاومت و خار چشم استکبار جهانی بود

, شهید قاسم سلیمانی فاتح جبهه مقاومت و خار چشم استکبار جهانی بود,

 حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا بهترین زاد و توشه آدمی برای ورود به سرای آخرت است.

, .,

وی در ادامه با تبریک و تسلیت سرباز امام زمان (ع)، سردار رشید اسلام و مالک اشتر زمان افزود: شهید قاسم سلیمانی فاتح جبهه مقاومت، یار و یاور رهبر معظم انقلاب و خار چشم استکبار جهانی بود.

, .,

امام جمعه درگز گفت: در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) شهادت بالاترین عزت و افتخار است؛ اگرچه غیر از شهادت برای امثال سردار سلیمانی ها ظلم است اما فقدان چنین شخصیت هایی از جمله مصیبت هایی است که نمی توان به راحتی آن را تحمل کرد.

, .,

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: اشتباه مسلم و قطعی آمریکا در حمله به نیروهای حشد الشعبی در هفته گذشته و خطای بسیار مهم و حماقت او در به شهادت رساندن شهید سلیمانی، نتیجه شکست هایی بود که از جبهه مقاومت در منطقه خورده است.

, .,

وی تاکید کرد: اگرچه سردار سلیمانی به درجه شهادت نائل آمد اما بدخواهان این نظام بدانند جبهه مقاومت و نظام مقدس اسلامی از این سرداران قوی و شجاع و مقتدر کم ندارد؛ آنها سردار سلیمانی را از ما گرفتند اما باید ببینند چگونه هزاران سلیمانی از خون شهدا حیات پیدا خواهند کرد.

, .,

امام جمعه درگز ابراز کرد: آمریکا از این به بعد یا باید پایگاه های خود را از منطقه جمع کند یا برای سربازان خود تابوت سفارش دهد چرا که به زودی سربازان سردار سلیمانی نفس آنها را خواهند گرفت.

, .,

حجت الاسلام ایروانی گفت: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود بدانند هر چقدر جنایت و خیانت آنها آشکارتر شود زوال و نابودی آنها نزدیکتر خواهد شد؛ انتقام خون قاسم سلیمانی را با فتح قدس خواهیم گرفت.

, .,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جنایت آمریکا که نشان از ذلت و خواری آنها داشت، ضمن ایجاد وحدت هر چه بیشتر بین نیروهای مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم های مستکبر دنیا؛ باعث پیروی سربازان اسلام و نابودی و شکست مستکبران دنیا به سرکردگی آمریکا خواهد شد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه