اخبار داغ

آخرین خبرها از شهادت« مرد روزهای نبرد»

آخرین خبرها از شهادت« مرد روزهای نبرد»
بامداد سیزدهم دی ماه 1398 چشم جهان شاهد عروج مظلومانه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در حمله هوایی بالگردهای آمریکا به فرودگاه بغداد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بامداد سیزدهم دی ماه 1398 چشم جهان شاهد عروج مظلومانه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در حمله هوایی بالگردهای آمریکا به فرودگاه بغداد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اقدام خودجوش جوانان در پی شهادت«سردار قاسم سلیمانی»

, اقدام خودجوش جوانان در پی شهادت«سردار قاسم سلیمانی», اقدام خودجوش جوانان در پی شهادت«سردار قاسم سلیمانی»,

تعدادی از جوانان صبح جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در سطح شهر اقدام به بستن حجله برای سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی کردند.

,

, ,

, ,

 

,

پیام تسلیت «بشار اسد» به رهبر معظم انقلاب

, پیام تسلیت «بشار اسد» به رهبر معظم انقلاب, پیام تسلیت «بشار اسد» به رهبر معظم انقلاب,

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند.

,

وی در این پیام تسلیت گفت: «خبر شهادت ستاره‌ای از فرماندهان مقاومت که در راس آنها سردار سلیمانی بود را با حزن و اندوه دریافت کردیم.»

,

اسد در این پیام اضافه کرد: «یاد شهید سلیمانی در اذهان ملت سوریه باقی خواهد ماند و ملت سوریه هرگز ایستادن سلیمانی در کنار ارتش عربی سوریه در دفاع از این کشور ضد تروریسم را فراموش نخواهد کرد.»

,

رئیس جمهور سوریه افزود: «شهید سلیمانی عمر خود را در خدمت کشورش و محور مقاومت سپری کرد.»

,

, ,

 

,

بشار اسد تاکید کرد: «اطمینان داریم که این جنایت عزم محور مقاومت برای ایستادگی در برابر سیاست‌های تخریبی آمریکا را افزایش خواهد داد.»

,

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

,

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

,

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

,


ترکیه، ایران و آمریکا را آرامش دعوت کرد

,
, ترکیه، ایران و آمریکا را آرامش دعوت کرد, ترکیه، ایران و آمریکا را آرامش دعوت کرد,

«ابراهیم کالین»، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه امروز از ایران و آمریکا خواست آرامش خودشان را حفظ کنند. 

,

کالین همچنین گفته ترکیه برای محقق کردن صلح در منطقه و جهان کماکان از دیپلماسی استفاده خواهد کرد. 

,

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

,

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید».

,

در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

,

در بیانیه پنتاگون آمده است: «ارتش آمریکا به دستور رئیس‌جمهور با کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دفاعی قاطعی برای حراست از پرسنل آمریکا در خارج از کشور انجام داده است.»

,

پنتاگون در ادامه این بیانیه در ادعایی بی‌اساس گفت، سردار سلیمانی در حال طراحی برنامه‌هایی برای حمله به دیپلمات‌ها و نیروهای آمریکا در عراق و سراسر منطقه بود.

,

, ,

شهادت آرزوی همیشگی حاج قاسم سلیمانی

, شهادت آرزوی همیشگی حاج قاسم سلیمانی, شهادت آرزوی همیشگی حاج قاسم سلیمانی,

, ,

فیلم/ ناله های مادر پارس آبادی در غم شهادت سردار سلیمانی

, فیلم/ ناله های مادر پارس آبادی در غم شهادت سردار سلیمانی, فیلم/ ناله های مادر پارس آبادی در غم شهادت سردار سلیمانی,


در این فیلم ناله های مادر پارس آبادی در غم شهادت سردار سلیمانی را خواهید دید.

,
,

, ,

جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی؛ آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها، جنایتکاران و متجاوزین شریک آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشند نه انتقام سخت از سوی ارتش یک دولت قطعاً میلیون‌ها جوان که محصول شجره طیبه خون سردار قاسم سلیمانی است.

سید حسین نقوی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید و جهان اسلام و مجاهد در راه خدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این جنایت تروریستی آمریکا را که با دستور شخص ترامپ صورت گرفت، محکوم می‌کند.

وی گفت: امروز بعدازظهر ساعت 18 جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی برگزار خواهد شد تا موضوع و ابعاد ترور سپهبدسلیمانی مورد بررسی قرار دهیم.

, جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی؛ آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشند, جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی؛ آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشند,
,
,
,
,
,
,

, ,


نقوی حسینی افزود: البته این طبیعی است که ترامپ و دولت استکباری آمریکا از سردار سلیمانی خیلی عقده و کینه داشته باشند چرا که سردار سلیمانی باعث شد بود دماغ آمریکا در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام را به خاک مالیده شود.

وی در ادامه بیان داشت: سردار دلها و ریشه گروه‌های تروریستی تکفیری دست پرورده آمریکا بودند در منطقه خشکانده شد.

نقوی تصریح کرد: سردار سلیمانی اجازه نداد آمریکایی‌ها همانند گذشته هر کاری که دلشان می خواهند انجام دهد و هر کجا که می خواهند پیش روند بنابراین آمریکایی‌ها سردار سلیمانی را دشمن استکبار می‌دانستند و سنگر مقاومت در مقابل خیانت، تجاوز و جنایت آمریکایی‌ها بود و لذا سال‌ها است که تلاش می‌کنند تا این سنگر را مورد هدف قرار دهند و متاسفانه در شب گذشته موفق شدند به اهداف و مقاصد ننگین خودشان برسند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و همه جنایتکاران و متجاوزین شریک آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشند نه انتقام سخت از سوی ارتش یک دولت قطعاً میلیون‌ها جوان که محصول درخت شجره طیبه خون سردار قاسم سلیمانی است به دنبال انتقام خون این شهید هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران تنها به دنبال انتقام سخت نیست قطعاً همه ملت ها و مستضعفین و همه جوانان پرشور کشورهای جهان اسلام به دنبال این انتقام گیری خواهند بود بنابراین بعد از شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی از مناسبات جهان اسلام با آمریکایی‌ها شروع خواهد شد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اعلام آمادگی یمن برای پاسخ به آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی

توفیق الحمیری، مشاور وزیر اطلاع رسانی یمن گفت محور مقاومت از جمله یمن برای پاسخ به تجاوزگری آشکار آمریکا و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد.

 بدون تردید، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن از مدت‌ها پیش ضمن اعلام آمادگی، گفت ما از طرف‌های موثر در محور مقاومت هستیم و آمریکا باید پیامد‌های تجاوزگری آشکار و علنی خود را بپذیرد.

این کار بسیار خطرناک بود. امکان ندارد عراق تحت اشغال و حضور نظامی آمریکا بماند. بهای خون شهدا کمتر از آزادسازی عراق از اشغال آمریکا نیست.

 آمریکا در منطقه در معرض تهدید است. همگان باید از این موضوع آگاه باشند. از این تجاوزگری آمریکا نخواهیم گذشت.

, اعلام آمادگی یمن برای پاسخ به آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی, اعلام آمادگی یمن برای پاسخ به آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

عکس منتشر نشده از حضور سردار سلیمانی در پشت صحنه «23 نفر»

, عکس منتشر نشده از حضور سردار سلیمانی در پشت صحنه «23 نفر», عکس منتشر نشده از حضور سردار سلیمانی در پشت صحنه «23 نفر»,


مهدی جعفری کارگردان فیلم سینمایی «23 نفر» با انتشار عکس حضور سردار سلیمانی در پشت صحنه فیلم 23 نفربرای شهید «حاج قاسم سلیمانی» دل‌نوشته‌ای را منتشر کرد.

,
,

, ,

 

,


آیت‌الله حائری تداوم حضور نیروهای آمریکایی در عراق را حرام اعلام کرد

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، آیت‌الله کاظم حائری، مرجع عالی شیعه در عراق، تداوم حضور نیروهای آمریکایی در خاک این کشور را حرام اعلام کرد.

,
, آیت‌الله حائری تداوم حضور نیروهای آمریکایی در عراق را حرام اعلام کرد, آیت‌الله حائری تداوم حضور نیروهای آمریکایی در عراق را حرام اعلام کرد,
,
,

, ,


وی در بخشی از بیانیه خود بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق تاکید کرد و این مسئولیت را برعهده دولت عراق دانست.

,
,

 

,

سناتور تیم کین: کنگره باید جلوی ترامپ را بگیرد
سناتور آمریکایی از ایالت ویرجینیا تأکید کرد: کنگره باید جلوی ترامپ را از کشاندن آمریکا به ورطه یک جنگ غیرضروری دیگر در خاورمیانه بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«تیم کین» سناتور آمریکایی از ایالت ویرجینیا امروز جمعه و به دنبال شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکائی در عراق در پیامی توئتری نوشت: امروز این را می گویم؛ همانطور که سال ها است در این خصوص هشدار داده ام.

سناتور آمریکایی از ایالت ویرجینیا در این خصوص ادامه داد: کنگره باید جلوی ترامپ را از کشاندن آمریکا به ورطه یک جنگ غیرضروری دیگر در خاورمیانه بگیرد.

این درحالیست که تلویزیون رسمی عراق بامداد امروز جمعه اعلام کرد که سرلشکر «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون حشد شعبی در حمله راکتی آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.


واکنش گوترش به شهادت سردار سلیمانی
«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد پس از حمله آمریکا در عراق، از تنش به وجود آمده بین ایران و آمریکا شدیداً ابراز نگرانی کرد.

دبیر کل سازمان ملل متحد در واکنش به ترور فرمانده نیروی قدس سپاه در عراق توسط آمریکا، نسبت به تحولات عراق ابراز نگرانی کرد.
 

«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد پس از حمله آمریکا در عراق، از تنش به وجود آمده بین ایران و آمریکا شدیداً ابراز نگرانی کرد.

گوترش همچنین خواستار خویشتنداری طرفین شده و عنوان داشت که جهان تحمل جنگ دیگری را ندارد.

, سناتور تیم کین: کنگره باید جلوی ترامپ را بگیرد, سناتور تیم کین: کنگره باید جلوی ترامپ را بگیرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, واکنش گوترش به شهادت سردار سلیمانی, واکنش گوترش به شهادت سردار سلیمانی,
,
,
,
,
,
,
,
,


ترامپ: عراق نمی‌خواهد ایران آنجا باشد!
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکائی در عراق در پیام‌های جدیدی در توئیتر نوشت: آمریکا در طی سالیان مدیدی، هر سال میلیاردها دلار به عراق پرداخت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکائی در عراق در پیام‌های جدیدی در توئیتر نوشت: آمریکا در طی سالیان مدیدی، هر سال میلیاردها دلار به عراق پرداخت کرده است.

,
, ترامپ: عراق نمی‌خواهد ایران آنجا باشد!, ترامپ: عراق نمی‌خواهد ایران آنجا باشد!,
,
,
,

, ,


رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: این در صدر کارهایی است که ما برای آنها کرده ایم.

وی در ادامه ادعا کرد: مردم عراق نمی خواهند تحت کنترل و تسلط ایران باشند؛ اما در نهایت، تصمیم گیرنده آنها هستند. ایران در ۱۵ سال گذشته، کنترل بیشتر و بیشتری بر عراق به دست آورده و مردم عراق از این مسئله خوشحال نیستند. آخرِ این ماجرا خوب نخواهد بود.

زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی اعلام شد
زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی خانواده این شهید اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند که پیکر مطهر شهید سلیمانی صبح فردا شنبه ۱۴ دی ماه در بغداد تشییع می‌شود و عصر شنبه به میهن عزیزمان منتقل خواهد شد.

همچنین صبح یکشنبه ۱۵ دی ماه پیکر شهید سلیمانی در دانشگاه تهران تشییع خواهد شد و مقام معظم رهبری بر پیکر ایشان نماز می‌خوانند.

,
,
,
,
,
, زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی اعلام شد, زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی اعلام شد,
,
,
,
,
,

, ,


پس از آن پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به وصیت ایشان، در گلزار شهدای شهر کرمان به خاک سپرده می‌شود.

همچنین طبق اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، تشییع پیکر‌های پاک سرداران شهید اسلام، صبح فردا شنبه ۱۴ دی در بغداد انجام و بنا به درخواست آحاد مردم عراق، پیکر‌های مطهر در شهر مقدس کربلا و نجف نیز تشییع و سپس عصر فردا به تهران انتقال خواهند یافت.

,
,
,
,

 

,

ببینید/ اولین مصاحبه تلویزیونی فرزند و برادر سردار شهید سلیمانی
اولین مصاحبه تلویزیونی فرزند و برادر سردار شهید سلیمانی را در این تصاویر ببینید.

, ببینید/ اولین مصاحبه تلویزیونی فرزند و برادر سردار شهید سلیمانی, ببینید/ اولین مصاحبه تلویزیونی فرزند و برادر سردار شهید سلیمانی,
,

, ,

عکس/ آرامگاه ابدی سردار سلیمانی
اینجا آرامگاهی است که قرار است پیکر فرمانده ای از جنس آسمان که از عرش به افلاک رفت ماوا بگیرد.

, عکس/ آرامگاه ابدی سردار سلیمانی, عکس/ آرامگاه ابدی سردار سلیمانی,
,

, ,

 

,

سرلشکر جعفری: تنها قطعه باقی مانده از سردار سلیمانی دستش بود که در عملیات طریق‌القدس ترکش خورده بود

, سرلشکر جعفری: تنها قطعه باقی مانده از سردار سلیمانی دستش بود که در عملیات طریق‌القدس ترکش خورده بود, سرلشکر جعفری: تنها قطعه باقی مانده از سردار سلیمانی دستش بود که در عملیات طریق‌القدس ترکش خورده بود,


سرلشکر جعفری گفت: این دست نازنین حاج قاسم سلیمانی که امروز ظاهرا از بدن مطهرشان سالم مانده در عملیات طریق‌القدس ترکش خورده بود.

,
,


رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی:
حاج قاسم در راه خدا و انجام وظیفه از هیچکس و هیچ‌چیز پروا نداشت


رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (جمعه) با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن مجاهد مخلص و عالی‌مقام را تبریک و تسلیت گفتند.

, ,
, رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی:
حاج قاسم در راه خدا و انجام وظیفه از هیچکس و هیچ‌چیز پروا نداشت
, رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی:
حاج قاسم در راه خدا و انجام وظیفه از هیچکس و هیچ‌چیز پروا نداشت
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,


حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اخلاص و فداکاری شهید سلیمانی، گفتند: حاج قاسم بارها و بارها در معرض شهادت قرار گرفته بود اما در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد، از هیچ‌کس و هیچ چیز پروا نداشت.


رهبر انقلاب اسلامی، شهادت سردار سلیمانی به دست خبیث‌ترین افراد عالم یعنی آمریکایی‌ها و افتخار آنها به این جنایت را یک ویژگی ممتاز برای آن مجاهد شجاع برشمردند و خاطرنشان کردند: جهاد او جهاد بزرگی بود و خداوند نیز شهادت او را شهادت بزرگی قرار داد. این نعمت عظیم بر حاج قاسم که شایسته آن بود، گوارا باشد. حاج قاسم باید همین‌جور به شهادت می‌رسید.

,
,
,
,
,

, ,


ایشان با طلب نزول صبر و سکینه الهی بر دل خانواده سردار شهید و دلهای همه مردم ایران، افزودند: امروز دیدید که مردم در شهرهای مختلف کشور با چه جمعیت و ارادتی به خیابانها آمدند، مراسم تشییع را نیز خواهید دید، این نعمتها مقابل چشم ما است تا ارزش شهادت را متوجه شویم. خوشا به‌حال حاج قاسم که به آرزویش رسید، او شوق شهادت داشت و برای آن اشک می‌ریخت و داغدار رفقای شهیدش بود.


حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه جهاد بیرونی متکی به جهاد اکبر یعنی جهاد درونی است، خطاب به دختر شهید گفتند: همه مردم عزادار و قدردان پدر شما هستند و این قدردانی در اثر اخلاص بزرگی است که در آن مرد وجود داشت، چرا که دلها به دست خداست و بدون اخلاص، دلهای مردم اینگونه متوجه نمی‌شود. خداوند به همه ما و به همه ملت ایران عوض خیر عنایت بفرماید.

,
,
,
,
,

 

,

اولین واکنش الحشد الشعبی عراق به حمله امروز آمریکا؛
انفجار شدید در پایگاه هوایی ایالات متحده در «عین الاسد»

, اولین واکنش الحشد الشعبی عراق به حمله امروز آمریکا؛
انفجار شدید در پایگاه هوایی ایالات متحده در «عین الاسد»
, اولین واکنش الحشد الشعبی عراق به حمله امروز آمریکا؛
انفجار شدید در پایگاه هوایی ایالات متحده در «عین الاسد»
,
,


هم اکنون، انفجارهای شدید در پایگاه هوایی ایالات متحده در «عین الاسد» عراق رخ داده است، هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هم اکنون، انفجارهای شدید در پایگاه هوایی ایالات متحده در «عین الاسد» عراق رخ داده است، هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید نکرده است.

اما احتمال دارد که این نخستین پاسخ الحشد الشعبی عراق به حمله امروز آمریکایی ها به خودروی سردار رشید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس فرمانده نیروهای مردمی عراق باشد.

منابع غیررسمی می‌گویند صدای چند انفجار پیاپی شنیده شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,

برخی منابع اعلام کرده اند که حمله نیروهای حشدالشعبی به پایگاه هوایی آمریکا در عین الاسد صحت ندارد و آن را کذب می دانند.

, برخی منابع اعلام کرده اند که حمله نیروهای حشدالشعبی به پایگاه هوایی آمریکا در عین الاسد صحت ندارد و آن را کذب می دانند., برخی منابع اعلام کرده اند که حمله نیروهای حشدالشعبی به پایگاه هوایی آمریکا در عین الاسد صحت ندارد و آن را کذب می دانند.,


واکنش عربستان به شهادت حاج قاسم
یک منبع سعودی ضمن دعوت به خویشتنداری برای جلوگیری از پیچیده تر شدن اوضاع از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت خود عمل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از واس، یک منبع مسئول سعودی اعلام کرد: عربستان تحولات عراق را که در نتیجه افزایش تنشها و اقدامات تروریستی که عربستان آنرا محکوم کرده است و قبلاً درباره تبعات آن هشدار داده است، دنبال می‌کند.

این منبع سعودی مدعی شد که در معرض خطر قرار گرفتن امنیت منطقه از اقدامات و تهدیدات شبه نظامیان تروریستی باید متوقف شود.

منبع سعودی اعلام کرد: عربستان با توجه به تحولات شتابزده خواهان اهمیت خویشتنداری برای جلوگیری از هر آنچه می‌تواند به پیچیده‌تر شدن اوضاع که تبعات نامعلومی دارد، است. عربستان تأکید می‌کند که جامعه جهانی باید به مسئولیت خود عمل کند و اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و ثبات این منطقه حیاتی دنیا انجام دهد.

,
, واکنش عربستان به شهادت حاج قاسم, واکنش عربستان به شهادت حاج قاسم,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

عکس/ تابوت شهید سردار سلیمانی

, عکس/ تابوت شهید سردار سلیمانی, عکس/ تابوت شهید سردار سلیمانی,


تابوت سپهبد شهیدحاج‌قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را در تصویر زیر می بینید.

,
,

, ,

 

,

عکس/ خانه ابدی سردار سلیمانی

, عکس/ خانه ابدی سردار سلیمانی, عکس/ خانه ابدی سردار سلیمانی,


اینجا آرامگاهی است که قرار است پیکر فرمانده ای از جنس آسمان، فرمانده ای به نام حاج قاسم که از عرش به افلاک رفت ماوا بگیرد.

,
,

, ,


انتهای پیام/

,
, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه