اخبار داغ

نماینده نجف آباد و تیران و کرون:

خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه می پیچد

خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه می پیچد
نماینده مجلس تیران و کرون و نجف آباد گفت: همانطور که خون شهید حججی و حسینی قمی موجب نابودی داعش در عراق شد خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه خواهد پیچید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با صاحب نیوز ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دشمنان اسلام با این عمل جنایتکارانه و به شهادت رساندن جمعی از نیروی انقلابی ایران و عراق همه قوانین بین المللی را نقض کرده و خطوط قرمز را زیر پا گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده نجف آباد و تیران و کرون گفت: عملیات تروریستی آمریکای جنایتکار در پایتخت کشور مستقل عراق و علیه نیروهای این کشور و ایران اسلامی به مثابه ی اعلام جنگ است.

,

دشمنان این بار هم ضربه محکمی خواهند خورد

, دشمنان این بار هم ضربه محکمی خواهند خورد, دشمنان این بار هم ضربه محکمی خواهند خورد,

وی با بیان اینکه آمریکای خبیث منتظر پاسخ کوبنده ایران و عراق باشد، تصریح کرد: دشمنان اسلام در دوران اخیر قصد سوء استفاده و ایجاد اغتشاشات زیادی را در کشور عراق و ایران داشته که با شکست مواجه شده اند و این بار هم ضربه محکمی خواهند خورد.

,

این نماینده مجلس افزود: ایران و عراق با وجود مشکلات داخلی به هیچ وجه اقتدار و انسجام خود را از دست نداده و ظرفیت پاسخگویی به این عمل جنایتکارانه را خواهند داشت.

,

ابوترابی این اقدام را گامی به سوی شکست دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار با انجام این عملیات تروریستی گور خودش را کنده و مجبور به خروج از خاک عراق برای همیشه خواهد بود و اسرائیل با حمایت از این جنایت، به نابودی خود نزدیک تر شد.

,

خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه می پیچد

, خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه می پیچد, خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه می پیچد,

نماینده مجلس تیران و کرون و نجف آباد با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی اکنون به درختی تنومند تبدیل شده و با ابرقدرت های  جهان تعامل دارد، گفت: این نهال در دوران مختلف با خون شهدای گرانقدر سرزنده و قوی تر شده و راه پیشرفت و تعالی را با قدرت بیشتر طی کرده است.

,

وی ادامه داد: خون شهدای بزرگ دستاوردهای بزرگی را هم برای ایران اسلامی و محور مقاومت به ارمغان آورده است و همانطور که خون شهید حججی و حسینی قمی موجب نابودی داعش در عراق شد خون سردار سلیمانی نسخه آمریکا در عراق را برای همیشه خواهد پیچید.

,

ابوترابی با اشاره به تربیت نیروی های ارزشمند در کالبد انقلاب، یادآور شد: انقلاب اسلامی همیشه در حال رشد و نمو است و قطعا نیروهای جایگزین سردار سلیمانی راه ایشان را تا پیروزی حق بر باطل و نابودی کامل آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه