اخبار داغ

خاطره برادر اولین شهید مدافع حرم البرز از دیدار با شهید سلیمانی

خاطره برادر اولین شهید مدافع حرم البرز از دیدار با شهید سلیمانی
برادر اولین شهید مدافع حرم البرز با اشاره به حضور سردار سلیمانی در فروردین امسال در منزل شهید کمالی‌ دهقان گفت: ایشان در آن دیدار به ما گفت که خانواده شهدا برای من دعا کنند که شهید شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امیرحسین کمالی‌ دهقان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی که امروز شنبه ۱۴ دی ماه در مصلی کرج برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به نوبه خودم شهادت سردار سلیمانی را به مردم شهیدپرور استان البرز تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
کمالی‌ دهقان گفت: احساس می‌کنیم با شهادت حاج قاسم، خانواده شهدای مدافع حرم یتیم شده‌اند، ناراحتی ما از این است که دیگر ایشان حضور ندارند اما مطمئن هستیم که خون این شهید پایمال نخواهد شد.
,
 
,
وی  در ادامه گفت: دهه اول عید امسال بود که حاج قاسم به منزل ما تشریف آوردند، وقتی که ایشان در منزل ما حضور یافت بنده اولیا خدا را با چشم خودم دیدم، حاج قاسم یک ژنرال بزرگ جهانی بود اما برخوردشان در منزل ما خیلی صمیمی و خاکی و افتاده بود که این برخورد ما را مجذوب خود کرد.

برادر اولین شهید مدافع حرم البرز ادامه داد: در روز دیدار به ایشان گفتم که حاج آقا ما را دعا کنید اما ایشان به ما گفت که شما باید من را دعا کنید که شهید شوم، شما خانواده شهید هستید، دوست داشتیم سال‌های سال ایشان حضور داشته باشند اما مطمئن هستیم شهادت ایشان ثمرات خیری خواهد داشت که در آینده خواهیم دید.

وی افزود: من یک انگشتر به یادگار از حاج قاسم داشتم که وقتی تصویر دست ایشان پس از شهادت را دیدم به دستم کردم و خدا را شکر می‌کنم که این یادگاری را از خود ایشان گرفته‌ام و یک یادگاری از شهید سلیمانی دارم.
,
,
,
,
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه