اخبار داغ

بیانیه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛

راه نورانی و پر افتخار سلیمانی ها همچنان ادامه خواهد داشت

راه نورانی و پر افتخار سلیمانی ها همچنان ادامه خواهد داشت
عروج ملکوتی و سرخ مالک اشتر زمان و علمدار رشید سپاهیان الله «سردار مقاومت» شهید حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر نشان داد که بالاترین مزد برترین انسان های زمین چیزی نیست جز «شهادت».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عروج ملکوتی و سرخ مالک اشتر زمان و علمدار رشید سپاهیان الله «سردار مقاومت» شهید حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر نشان داد که بالاترین مزد برترین انسان های زمین چیزی نیست جز «شهادت».

قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای منتشر نمود. در این بیانیه آمده است:

عروج ملکوتی و سرخ مالک اشتر زمان و علمدار رشید سپاهیان الله «سردار مقاومت» شهید حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر نشان داد که بالاترین مزد برترین انسان های زمین چیزی نیست جز «شهادت». حیف است مردانی این چنین که پاره تن اسلام اند از طریقی غیر از به خاک و خون غلطیدن به دست شقی ترین های روزگاران «راهی نور» شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

همانطور که یزیدیان تصور باطل کردند با ریختن خون حضرت اباعبدالله الحسین علیهم السلام و به دل خاک کشاندن جسم او، شخصیت الهی و نورانی آن امام و آرمان های بلندش در تلاش برای اصلاح دین و دنیای مردم عالم را نیز دفن خواهد کرد، دژخیمان نامرد این روزگار فتنه خیز هم بدانند که ترور ناجوانمردانه سلیمانی ها نه تنها جریان و سیلان ظلم ستیزی و شعار همراه با شعور «هیهات منا الذله» را خفیف نخواهد کرد، بلکه موجبات ترویج و تعمیق بیش از پیش معارف، مفاهیم و فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت فی سبیل الله را در وسعت بیشتری از زمین و زمان فراهم می آورد.

,

فرمانده بصیر و دلیر سپاه قدس سپهبد قاسم سلیمانی یکی از تربیت شدگان مکتب امامین انقلاب اسلامی بود و با علم و عمل و تدبیر عارفانه و خالصانه خود، عمق حماسه های کم نظیر هشت سال دفاع مقدس را به متن دفاع از حریم اسلام ناب و حرم های اهل بیت علیهم السلام کشاند و الگوی ناب و بی نظیر رزمندگان جبهه بین المللی مقاومت و شمع جمع مدافعان حرم بود.

,

قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به نمایندگی از مجموعه بزرگ خادمین شهدا و دفاع مقدس و مسئولین و دست اندرکاران عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی راهیان نور شهادت اسطوره جهاد و مقاومت و یادگار دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر نورانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تعالی و عموم آزادگان و آزادی خواهان عالم به ویژه امت بزرگ اسلامی و ملت مسلمان ایران و به خصوص به خانواده های شهیدان و خانواده گرانقدر آن شهید والامقام تبریک و تهنیت عرض می نماید و به یقین ادامه دهندگان راه این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر تا فتح نهایی و بزرگ اسلام در آزاد سازی قدس شریف و ایجاد تمدن نوین اسلامی از پای نخواهند نشست و متجاوزان حقیر و بزدل تروریست و تروریست پرور هم بدانند که راه نورانی و پر افتخار سلیمانی ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه