اخبار داغ

تشییع پیکرشهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در کربلای معلی

تشییع پیکرشهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در کربلای معلی
پیکرشهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس پس از کاظمین و بغداد در کربلای معلی تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پیکر شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز پس از تشییع در کاظمین و بغداد به کربلای معلی منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منابع خبری عراق گزارش دادند که پیکر شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس شامگاه شنبه با حضور هزاران نفر از مردم این کشور در کربلای معلی برگزار شد.

,

, ,

 

,

مراسم تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس، صبح روز شنبه با حضور خیل عظیمی از مردم عراق ابتدا در کاظمین و سپس در بغداد و پس از آن نیز در کربلای معلی برگزار شد و تشییع‌کنندگان با سر دادن شعار ضد آمریکایی، خواستار انتقام خون این شهدا و اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک کشورشان شدند.

,

 

, ,

پیکرهای شهدا پس از برگزاری مراسم باشکوه در کربلا قرار است به نجف اشرف منتقل شوند تا مشابه این مراسم در این شهر مقدس نیز برگزار شود.

,

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از مردم عراق از شهرهای اطراف نجف اشرف و کربلای معلی برای وداع با شهدای حمله اخیر آمریکا در بغداد، خود را به این دو شهر رسانده‌اند.

,

بامداد جمعه ۱۳ دیماه در جریان حمله پهپاد آمریکایی به کاروان حشد الشعبی سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق و تعدادی از همراهانشان به شهادت رسیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه