اخبار داغ

رهبر شیعیان بحرین:

هزاران قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در جبهه مقاومت آماده جهاد هستند

هزاران قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در جبهه مقاومت آماده جهاد هستند
رهبر شیعیان بحرین گفت: هزاران قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در جبهه مقاومت آماده جهاد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  شیخ عیسی قاسم شب گذشته در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به شهادت دو تن از سرداران جبهه مقاومت اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت عزادار دو تن از بهترین سرداران خود است و این تجمع به‌منظور حفظ وحدت و هم‌افزایی برای انتقام صورت گرفته است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس آیات جهاد را خواندند و با قلبی آگاه و روحی پذیرا آن را دریافت کردند.

شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: مجاهدت حال و آینده جبهه مقاومت پیروزی عظیم را میسر می‌سازد و در این راه نباید تردیدی داشته باشیم.

وی بابیان این‌که آمریکا دولتی است که بر پایه خونریزی و تجاوز بنیان شده است، ادامه داد: در برابر این آمریکای جنایتکار که با هر حرکت نورانی و بشردوستانه‌ای دشمنی می‌کند باید مقاومت کرد و از هیچ کوششی فروگذار نبود.

رهبر شیعیان بحرین بابیان این‌که آمریکا شیطان اکبر است، تأکید کرد: اگر مقاومت از بین برود فساد زمین را فرامی‌گیرد و اگر فساد زمین را بگیرد حیات از بین می‌رود به همین منظور نباید ذره‌ای پا عقب بکشیم.

وی ادامه داد: هر جا استکبار باشد، مقاومت و مجاهدت در آن وجود دارد و علاوه بر این اسلام روح مقاومت را پرورش می‌دهد تا در برابر مستکبران بایستیم.

شیخ عیسی قاسم اتحاد تمامی آزادی خواهان جهان را خواستار شد و گفت: باید انسان‌های آزادی‌خواه در تمامی ادیانی که از سرشت و فطرت انسان نشأت می‌گیرد متحد شوند تا جهان را از شر سیاست‌های آمریکا نجات دهند.

وی بیان داشت: وقتی میگویم آمریکا باید سقوط کند به این معنی است که فساد، تخریب و گمراهی آمریکایی باید از بین برود.

رهبر شیعیان بحرین بابیان این‌که اسلام توانایی مقابله با استکبار جهانی و اراده شیطانی را دارد، تأکید کرد: اسلام در جلو و مؤمنان در پشت سر آن حرکت می‌کنند و همانا پیروزی نهایی در انتظار مؤمنان است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در برابر آمریکا زانو نمی‌زند و به همین علت است که دشمنی آمریکا با اسلام و محور مقاومت شدت می‌گیرد.

شیخ عیسی قاسم بابیان این‌که هدف آمریکا خشکاندن ریشه‌های مقاومت است، تصریح کرد: امت اسلام باید از سرداران شهید درس فداکاری و ثابت‌قدمی را فرابگیرند و دشمنان اسلام باید بدانند که هزاران قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در جبهه مقاومت پرورش‌یافته و آماده‌ای جهاد هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , , قم فردا، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه