اخبار داغ

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی:

خوی وحشی‌گری ترامپ از هیتلر هم فراتر است

خوی وحشی‌گری ترامپ از هیتلر هم فراتر است
دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی خوی وحشی‌گری ترامپ را از هیتلر فراتر دانست و گفت: امروز ترامپ به سمبل درندگی و اقدامات بی‌منطق تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی کاکویی، دبیر کل حزب آزادگی ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  تهران نیوز، درباره خوی وحشی‌گری ترامپ در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نه فقط در آسمان معنویت کشور یک ستاره بود، بلکه در میان نظامی‌ها و استراتژیست‌های نظامی و جنگی در دنیا نیز می‌درخشید. استراتژیست‌های عالی‌رتبه نظامی دنیا او را ارزیابی کرده بودند و به این نکته اذعان کرده‌اند. شهید قاسم سلیمانی، یک نظامی قهرمان و محبوب مردم ایران و سایر کشورهای مظلوم جهان بود.

وی گفت: سردار قاسم سلیمانی فقط متعلق و محبوب نیروهای مسلح کشور، یا خانواده شهدا یا مردم کرمان نبود. حتی با وجود چندگانگی‌هایی که در فضای سیاسی کشور وجود دارد؛ او همواره محبوب تمام طیف‌ها و گروه‌های سیاسی و مورد احترام بود.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی درباره حضور سپهبد سلیمانی در کشور عراق خاطرنشان کرد: ما در عراق و سوریه، در رأس مبارزه با داعش بوده‌ایم. اما هرگز در دنیا به کشوری تجاوز نکرده‌ایم و حتی وارد کشوری نشده‌ایم. ایشان با دعوت رسمی دولت عراق به این کشور رفته بودند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: اقدام آمریکا یک حماقت، جنایت و رفتار ساده‌لوحانه بود. به زودی شاهد پیامدهای منفی این وحشی‌گری خواهد بود. اگر قاسم سلیمانی در معرکه و صحنه جنگ به شهادت می‌رسید؛ مسئله فرق می‌کرد، اما وقتی او به دعوت رسمی دولت عراق وارد این کشور شده و بالگرد آمریکایی با برنامه‌ریزی قبلی از روی زمین بلند شده و به ایشان حمله کرده؛ یعنی به حاکمیت عراق تجاوز کرده است.

کاکویی در خصوص واکنش‌های احتمالی جمهوری اسلامی ایران در رابطه به این جنایت گفت: ضربه‌ای که ما می‌توانیم علیه این وحشی‌گری و تجاوز ترامپ به او وارد کنیم این است که در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیر خون به‌ناحق ریخته‌شده سردار قاسم سلیمانی باشیم.

وی افزود: ترامپ با این اقدام نابخردانه و ساده‌لوحانه خود، نه‌تنها از سوی خون‌خواهان سردار سلیمانی در جبهه مقاومت در منطقه، بلکه حتی در کاخ سفید هم باید منتظر واکنش‌های سختی باشد.

دبیرکل حزب آزادگی ایران اسلامی خوی وحشی‌گری ترامپ را از هیتلر هم فراتر دانست و گفت: امروز ترامپ به سمبل درندگی و اقدامات بی‌منطق تبدیل شده است. این یک تحلیل احساسی و هیجانی نیست. تقریباً تمام اهل رسانه و تحلیلگران سیاسی و اقتصادی به این باور رسیده اند که ترامپ، بر اساس هیچ قاعده و قواره‌ای عمل نمی‌کند و یک دیکتاتور وحشی و تروریست اقتصادی و سیاسی است.

کاکویی خاطرنشان کرد: در سرزمین ما بذرهایی کاشته شده که سردار سلیمانی و افرادی مانند او از این بذرها مراقبت کرده‌اند و حالا به نهال‌ها و درختچه‌هایی ریشه‌دار تبدیل شده‌اند. این نهال‌ها در ایران، عراق، افغانستان، یمن و سایر کشورها ریشه دوانده‌اند. دیگر لازم نیست برای اشاعه این فرهنگ متعالی حضور سرزمینی داشته باشیم. حضور معنوی سردار سلیمانی‌ها، تاثیرگذاری ویژه‌ای داشته و دارد.

وی شهادت سپهبد سلیمانی را ضربه‌ای ناراحت‌کننده بر قلب آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان دانست و گفت: ما از شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه خورده‌ایم، اما فصل اقدام ما هم هست. اقدام ما، اقدام سخت‌تری خواهد بود. سردار سلیمانی، ۴۰ سال انتظار این لحظه را داشت. هر بار او را می‌دیدید حس می‌کردید برای پرکشیدن آماده است. این یک مکتب است. توصیه می‌کنم همه و ازجمله ترامپ، بارها و با دقت سخنان سید حسن نصرالله و سایر رهبران مقاومت در منطقه را گوش بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه