اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل:

خیابان های استان اردبیل بنام شهید سلیمانی مزین می شود

خیابان های استان اردبیل بنام شهید سلیمانی مزین می شود
رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: از تمام شوراهای استان درخواست خواهیم کرد یکی از خیابان یا میادین شهر به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سردار سپهبد  قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس معاون گروه الحشد الشعبی عراق و ۱۰ نفر دیگر از همراهانشان  روز جمعه توسط آمریکاییها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده بودند و استکبار سعی داشت جو عمومی جهان را به این جنایت مثبت نشان داده و در فضای مجازی نیز با از استفاده صفحه هایی همواره در حال لج پراکنی و هر پست اینستاگرامی که محتوای آن عشق و ارادت به فرمانده سابق سپاه قدس را حذف می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 عشق ملت مسلمان دنیا در جای جای جهان به سردار دلها با این جنایت دو چندان شده و اعتراضات مردمی در خارج از کشور شکل گرفته و در داخل ایران نیز مراسم های سوگواری از شهر تا روستا  برپا شده است.

,

در استان اردبیل نیز عاشقان این سردار با انجام راهپیمایی های گسترده و برپایی مراسم های عزا  و بصورت خودجوش یاد سردار را گرامی داشتند؛ ناله های آن پیرزن عشایر پارس آبادی نیز نمونه ای شد از مراتب بالای جایگاه فردی که عمر خود را در دفاع از وطن و حرم در کف دست گرفته بود.

, پیرزن عشایر پارس آبادی,

نام گذاری خیابان ها به نام شهید سلیمانی

, نام گذاری خیابان ها به نام شهید سلیمانی,

یعقوب هاشمی، رئیس شورای استان اردبیل اعلام کرد: طی نامه رسمی از تمام شوراهای استان درخواست خواهیم کرد یکی از خیابان یا میادین شهر به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود.

,

نصب تندیس سردار سلیمانی در پارس آباد

, نصب تندیس سردار سلیمانی در پارس آباد,

اما پیش از این شهردار پارس آباد نیز در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفته بود: همزمان با سومین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام میدان شهدا واقع در ترمینال پارس آباد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافته و مزین خواهد شد.

,

منفرد افزود: با توجه به ارادت قلبی ما و اعضای شورای اسلامی شهر به این شهید والامقام به زودی تندیس مبارک این شهید ساخته و در این میدان نصب خواهد شد.

,

 شورای شهر اردبیل نیز تصمیم گرفته اند یکی از خیابان‌ و یا میادین شهر اردبیل به نام شهید سردار قاسم سلیمانی  نامگذاری شود.

,

دیروز نیز بازار اردبیل به احترام سردار سلیمانی تعطیل و مردم با چاپ پوستر و بنرها مغازه ها و معابر را به تصویر این سردار شهید مزین کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه