اخبار داغ

سردار اوصانلو:

ترور سردار سلیمانی ناشی از ضعف آمریکا در برابر جبهه مقاومت است

ترور سردار سلیمانی ناشی از ضعف آمریکا در برابر جبهه مقاومت است
فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، با اشاره به اینکه ترور سردار سلیمانی ناشی از ضعف آمریکا در برابر جبهه مقاومت بود، گفت: منتظر انتقامی باشند که حتی فکرش را هم نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و سایر شهدای حمله تروریستی آمریکا که با حضور پرشور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی همیشه می‌گفت، قبل از اینکه شهید شوی باید شهید باشی و راه شهادت تنها یک راه است و آن وصل به ولایت بودن می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز, اروم‌نیوز,

وی، افزود: آمریکایی‌ها وقتی دیدند جایی برای ماندن نیست مجبورا دست به ترور سردار سلیمانی زدند.

,

فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب، تاکید کرد: آن‌ها در هر جای دنیا نتوانستند مقابل جبهه مقاومت اسلامی بایستند، مجبور شدند برخی ها را از صحنه حذف کنند.

,

وی، گفت: آمریکایی‌ها امروز در همه جای دنیا دارند می لرزند، شب و روز دارند پیام می‌دهند، به قول شهید سلیمانی، از جایی می‌زنیم که شما فکرش را هم نمی‌کنید.

,

وی، خاطرنشان کرد: هر روز توییت‌های ترامپ که نشان از ترس و استیصال اوست را می‌بینید. به او می‌گوییم از جایی شما را خواهیم زد، ضربه‌ای خواهید خورد که فکر آن را هم نمی‌کنید.

,

سردار اوصانلو، ابراز داشت: از لحاظ نظامی بهترین نیرو حاج اسماعیل قاآنی و رهبری با تدبیر هوشمندانه این گزینه فوق العاده نظامی را به عنوان فرمانده سپاه قدس معرفی کردند.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، تاکید کرد: جانشین شهید سلیمانی یعنی حاج اسماعیل قاآنی یک نخبه نظامی و عملیاتی هستند، در عملیات‌های متعددی از دفاع مقدس خیلی خوش درخشیدند، ایشان بر امورات نیروی قدس کاملا مسلط هستند و راه سردار سلیمانی را با قدرت تمام بیش از پیش ادامه خواهند داد و همچون شهیدمان سردار سلیمانی ذخیره خداوند هستند برای جهان اسلام و مقاومت اسلامی.

,

وی، با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی، گفت: خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مردم منطقه شد و فتنه های دشمنان را خنثی کرد و انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی را در جهان بیمه کرد.

,

سردار اوصانلو، بیان داشت: خون این شهیدان انسجام بالایی را علیه استکبار جهانی در منطقه به وجود آورده و هرگونه مانع احتمالی را از راه این سیل عظیم مقاومت اسلامی برداشت و بیش از پیش هموار ساخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه