اخبار داغ

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

پویش اعلام آمادگی دانشجویان برای انتقام سخت از دشمن راه‌اندازی شد

پویش اعلام آمادگی دانشجویان برای انتقام سخت از دشمن راه‌اندازی شد
امیر روشندل با بیان برگزاری تجمع هیئات مذهبی داتشحویی به مناسبت ورود پیکر شهید در مشهد گفت: پویش سراسری اعلام آمادگی دانشجویان به لبیک فرماندهی کل قوا برای پیوستن به سپاه قدس و گرفتن انتقام سخت از دشمن راه‌اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر روشندل، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس؛ پیرامون برنامه‌های استقبال از پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در مشهد اظهار کرد: امروز سه بیانیه بسیج دانشجویی، دانشگاهیان و دانشگاه فردوسی در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی منتشر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره اجرای برنامه آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا توسط دانشجویان افزود: پویش سراسری اعلام آمادگی دانشجویان به لبیک فرماندهی کل قوا برای پیوستن به سپاه قدس و گرفتن انتقام سخت از دشمن راه‌اندازی شده است.

,

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن تأکید بر حضور پرشور آحاد ملت گفت: برای تمامی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های سطح شهر سرویس ایاب و ذهاب به منظور شرکت هر چه بهتر در مراسم ارائه شده است.

,

وی با اشاره به اینکه تمامی بوردهای دانشجویی از روز شهادت سردار قاسم سلیمانی سیاه پوش شده و شعار انتقام سخت برای آن انتخاب شده افزود:  ایستگاه‌های روشنگری دانشجویی در مسیر راهپیمایی برپا خواهد بود و همچنین نشریه دانشجویی در رابطه با تحلیل موضوع شهادت سردار اسلام قاسم سلیمانی و وظایف امروز دانشجویان توزیع خواهد شد.

,

, ,

روشندل تصریح کرد: به منظور استقبال از پیکر مطهر شهید سلیمانی، دانشجویان به صورت مشترک با بسیج دانش‌آموزی همراه با خودروهای صوت از ساعت ۹ صبح امروز از محل میدان تقی آباد با همراهی دانشجویان در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد حضور خواهند یافت.

,

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰ نفر از دانشجویان در فرودگاه مشهد به منظور استقبال از پیکر مطهر حضور خواهند داشت افزود: از همان ساعات ابتدایی سیاه پوش شدن فضای دانشگاه‌ها انجام شده است.

,

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور اجرای مراسم روز سوم شهادت حاج قاسم سلیمانی فردا ساعت ۱۷ در مسجد دانشگاه فردوسی تجمع دانشگاهیان مشهدی با روایت‌گری دلبریان صورت می‌گیرد.

,

وی افزود: امروز نیز پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا(ع) مشهد به مناسبت ورود پیکر شهید تجمع هیئات مذهبی داتشحویی برگزار خواهد شد و قطعا با حضور تمامی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی، مراسم باشکوهی برگزار می‌شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه