اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شهادت سپهبد سلیمانی تقویت انقلاب و استکبارستیزی شد

شهادت سپهبد سلیمانی تقویت انقلاب و استکبارستیزی شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت انقلاب و استکبار ستیزی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات بخش کوهپایه اظهار کرد: اگر شهادت حاج قاسم را بررسی کنیم ابعادی دارد که یکی از آن ها شهادت‌طلبی اوست؛ هر ماه به اصفهان می آمد و سر مزار شهید کاظمی اشک می ریخت و شهادتش را درخواست می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر چند کشور در حال تظاهرات بر علیه آمریکا است؛ در حالی که این روزها زائران زیادی در عراق نیستند تشییع حاج قاسم با حضور پرشور عراقی ها انجام شد.

,

وی افزود: در داخل کشور تمام گروه ها با فکرهای مختلف برای حاج قاسم اشک می ریزند و این تاثیر خدمت، ولایتمداری و تواضع است.

,

احمدی با اشاره به ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: وقتی گاهی به شهرستانی می رویم معدرت خواهی می کنند که چهار بعد از ظهر جلسه ای گذاشته شده است، این نباید فرهنگ شود و با مدیریت جهادی باید کار کرد

,

محمد علی محمدی گفت: خونی که ریخته شد باعث تقویت انقلاب و استکبار ستیزی شد و هر وقت دلهایمان پاک شد خداوند هم لطف می کند.

,

وی افزود: ارکان شورای تبلیعات ائمه جمعه ارکان وزارت کشور آموزش پرورش سپاه بسیج نیروی انتطامی اوقاف جهاد کشاورزی دانشگاه و به ۲۴ ارگان و سازمان عضو این شورا هستند.

,

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بزرگداشت مناسبت ها و ایام خاص یکی از وظایف این شورا است، گفت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز برای ابتکارات در برگزاری یک از ارکان است و رکن اصلی شورای تبلیغات تعاون است و رکن دیگر جوان گرایی است و جوان گرایی به معنی پیر زدایی نیست.

,

وی با بیان اینکه این شورا فرا جناحی است و مبنا نظرات خاص ولی فقیه است، گفت: تریبون این شورا سیاسی نیست و تریبون نظام جمهوری اسلامی است؛ مردمی کردن اجرای این مراسم یکی از نکته هایی است که باید مورد توجه قرار خواهد گرفت و خروجی تمامی بزرگداشت ها باید نزدیکی مردم با انقلاب باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه