اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

حاج قاسم در ولایت ذوب‌شده بود/ شهادت سلیمانی یک راهبرد جدید در منطقه است

حاج قاسم در ولایت ذوب‌شده بود/ شهادت سلیمانی یک راهبرد جدید در منطقه است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: اتحاد همه مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی منجر به خروج آمریکایی ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امروز؛ یکشنبه در آیین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: زبان در مقابل عظمت روح شما مردم مردان و زنان غیرتمند ایلامی برای گرامیداشت شهادت سردار بزرگ اسلامی حاج قاسم سلیمانی قاصر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بابیان اینکه صدای مویه‌های خواهران و گریه‌های برادران ما در ایلام در حزن شهادت سردار قاسم سلیمانی دل هر بیننده و شنونده‌ای را به لرزه درمی‌آورد، گفت: سردار قاسم سلیمانی در ولایت ذوب‌شده بود و اگر بخواهیم یک‌میزان تشخیصی در مورد ذوب شدن ایشان در ولایت داشته باشیم، بایستی به ابوالفضل العباس (ع) اشاره‌کنیم.

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: ولایتمداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) در تبعیت از امام‌حسین (ع) در صحنه عاشورا، اوج ذوب شدن در امر ولایت و تبعیت از امام زمان خود بود و این بدیهی‌ترین موضوع در نگاه اعتقادی ما شیعیان در خصوص آقا ابوالفضل العباس (ع) است، ماندن در مسیر و تبعیت از ولایت را دوباره حاج قاسم سلیمانی در زمان حال به‌درستی ترسیم کرد.

,

سردار شاکرمی با اشاره به نحوه برخورد حاج قاسم سلیمانی، نسبت به مادران شهدا، اظهار کرد: حاج قاسم دارای پارادوکس‌های متعددی بود، نگاه نافذ و انقلابی در جبهه مقاومت و نگاه مهربانانه در برخورد با خانواده، مادران و پدران شهدا در کنار هم در حاج قاسم سلیمانی تجمیع شده بودند. 

,

وی با تأکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راهبرد جدید را در منطقه و جهان ایجاد کرده است، تصریح کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم که به‌کل افسانه‌هاست، راهبردی که امروزه معنای فراوانی را در جهان تصویر کرده است.

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت، در عراق با داعش مبارزه کرد و او نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد، تا زمان شهادت دست از مبارزه با تروریسم برنداشت و خود نیز قربانی رذالت تروریسم جهانی آمریکای جنایتکار شد.

,

سردار شاکرمی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام تاریخی‌شان، شهادت سردار سلیمانی را به امام زمان (عج) تسلیت عرض کردند و از این نگاه است که می‌فرماید هم دشمنان و دوستان بدانند که انتقام سختی گرفته خواهد شد، صاحب این کشور و انقلاب اسلامی حضرت امام زمان (عج) است و از این نگاه است که رهبر فرزانه انقلاب باعظمت و صلابت این پیام را صادر کردند.

,

وی حاج قاسم چهل از عمرش را با همه توان، جان و مالش در خدمت ولایت بود، تصریح کرد: هیچ‌کدام از آمریکایی‌ها در حد و قواره حاج قاسم سلیمانی نیستند که او را هدف قرار دهیم، بلکه همه آمریکایی‌ها و عقبه آنان مورد هدف ما هستند.

,

فرمانده سپاه استان ایلام اضافه کرد: سابقه آمریکایی ها پر از شرارت و در نقاط مختلف دنیا در جهت غارت منابع کشورها، به هرکاری اعم از جنگ های نیابتی، جنگ مستقیم و انواع توطئه ها متوسل می شوند.

,

وی تصریح کرد: آمریکایی ها به دنبال استراتژی خود در پی ایجاد یک هژمونی جدید به نام رژیم صهیونیستی هستند تا کشورهای منطقه در خاورمیانه را تجزیه کنند، در این راستا یکی از اهدافی که دنبال می کنند توطئه است و از این نگاه به دنبال ترور حاج قاسم بودند.

,

سردار شاکرمی گفت: آمریکایی ها از سالیان دراز به دنبال ترورحاج قاسم بودند زیرا می دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه ها و نقشه هایشان است.

,

وی عنوان کرد:اتحاد همه مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی منجر به خروج آمریکایی ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حاج قاسم در مسیر برافراشته شدن سنگر های اسلام در مناطق دوردست، مزد خود که همان شهادت است را گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه