اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

خون سردار سلیمانی موجب خنثی شدن فتنه‌ها در منطقه می‌شود

خون سردار سلیمانی موجب خنثی شدن فتنه‌ها در منطقه می‌شود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ریخته شدن خون سردار سلیمانی موجب خنثی شدن فتنه‌ها در منطقه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین رسول برگی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید سردار سلیمانی و همرزمان ایشان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه، اظهار داشت: شهادت اتفاقی نیست، شهادت با مرگ طبیعی خیلی فرق دارد، شهادت دشمنان را خار و مفتضح می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: مردم پس از اقدام تروریستی و شهادت سردار سلیمانی، در خیابان های آمریکا و انگلیس راهپیمایی های چند هزار نفری راه انداخته‌اند و علیه عاملان این جنایت شعار می‌دهند.

,

استاد حوزه و دانشگاه، عنوان کرد: این‌ها سال‌های سال دنبال شهید سلیمانی بوده اند، فرماندهان آن‌ها می‌گویند هرجا وارد شدیم قبل از خودمان آثار سلیمانی را می‌دیدیم، او قوی ترین مامور مخفی دنیاست که همه سرویس های جاسوسی ما به او دسترسی ندارند ولی او به همه سرویس های جاسوسی ما مسلط است.

,

وی، گفت: سردار سلیمانی هزاران سرباز مثل خودش را در ایران و در سراسر جهان اسلام تربیت کرده است.

,

حجت‌الاسلام برگی، بیان داشت: این ها جرات مقابله رودررو با سردار شهید سلیمانی را نداشتند، عرب‌ها یک ضرب المثلی دارند که وقتی سگ های ولگرد شادمانی می‌کنند بدانید شیری در بیشه نیست.اما این ها سخت در اشتباه هستند چراکه حضور شیران سپاه اسلام همیشگی است.

,

وی، عنوان کرد: در پیام تسلیت رهبری هم دیدید که بسیار متفاوت با سایر پیام های تسلیت بود که ملت ایران را خطاب قرار دادند.

,

وی، تاکید کرد: خون سردار سلیمانی فتنه‌ها را در عراق و ایران خنثی کرد، مگر تا چند روز پیش بغداد و سایر شهرهای عراق گرفتار اغتشاش نبود؟ دیدید چه تشییع جنازه با شکوهی صورت گرفت؟ این یعنی فتنه در نطفه دفع شد.

,

استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: دشمن طرحش این بود که در مقابل بهار عربی، زمستان شیعی را که پایان کار حکومت ها و گروه های شیعه هست اجرایی کند اما ناکامی آن‌ها را مشاهده کردیم.

,

وی، اظهار داشت: در فتنه های ده ساله که بوده، سردار سلیمانی خوش درخشیدند، در سال ۷۸ شخصا مقابل فتنه‌گران ایستاده بود، در سال ۸۸ واقعا از آبرویش برای نظام مایه گذاشت و در سال ۹۸ از جانش برای حفظ حریم ولایت گذشت.

,

برگی، تاکید کرد: دیگر در این کشور کسی حق ندارد حرف از مذاکره با آمریکا بزند، مردم دهان آن کسی را که دم از مذاکره میزنند را خورد خواهند کرد.

,

وی، ابراز داشت: مردم دلشان در مورد امنیت قرص است چون متولیان امنیت کشور باصلابت هستند ولی از مسئله اقتصاد نگران هستند چون متولیان اقتصادی و مدیریتی کشور متزلزل هستند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه، افزود: مردم ما واقعا قدردان هستند، راهپیمایی های خودجوش مردمی بعد نمازجمعه را دیدیم، مردم بودند که آمدند و خیابان ها را پر کردند و حاضر نبودند صحنه را خالی کنند، در تشییع شهدا هم می‌بینیم چه حماسه ای رقم می‌خورد.

,

وی، خاطرنشان کرد: هر مسئولی که بر خلاف منویات رهبری حرفی بزند یا عملی از او سر بزند زیرپا خورد خواهد شد. امروز سلیمانی شکست و به هزاران سرباز سلیمانی وار تکثیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه