اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

ولایتمداری و اخلاص ویژگی برجسته شهید سپهبد سلیمانی بود

ولایتمداری و اخلاص ویژگی برجسته شهید سپهبد سلیمانی بود
امام جمعه میاندوآب گفت: تنها منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا دشمن ببیند چه بلایی بر سر او می آوریم و قطعا انتقام سختی در راه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به خانواده سلیمانی نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران و امت اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به عوامل ماندگاری انسان ها، افزود: کسی که با فدای جای ماندگار می شود با کسی که با پول و…. ماندگار می شود تفاوت بسیاری دارد.
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم، مظلومانه زندگی کرد و مظلومانه به شهادت رسید، گفت: حاج قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرد و برای دفاع از ارزش ها و ولایت و وطن، شبانه روز تلاش کرد و در میدان رزم جانفشانی کرد.
حسن زاده تصریح کرد: امروز برای همه آشکار شده که اگر حاج قاسم نبود ما باید در داخل کشور با داعش می جنگیدیم.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی محبوب قلوب بوده و هست و امروز همه ما قاسم سلیمانی هستیم.
وی با اشاره به مقام و جایگاه شهید و شهادت، افزود: کفن شهید یعنی همان لباس های بهشتی و در اهمیت جایگاه و مقام شهید همین بس که امیرالمومنین(ع) در محراب شهادت گفتند که “فزت و رب الکعبه” و این نشان می دهد که رستگاری در شهادت است.
حسن زاده با بیان اینکه ایران پر از سلیمانی هاست و دشمن را این بداند، افزود: تنها منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا دشمن ببیند چه بلایی بر سر او می آوریم و قطعا نیز انتقام سختی در راه است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه شهدا جزو شفاعت کنندگان روز جزا هستند، گفت: شهادت آرزوی حاج قاسم بود و به آرزویش نیز رسید.
وی با اشاره اینکه حاج قاسم امروز دلربایی می کند، افزود: این نشان دهنده اخلاص و خداباوری حاج قاسم است.
حسن زاده با بیان اینکه ما در خواب بودیم و حاج قاسم شهید شد، گفت: باید به ارزش ها اهمیت داد.
وی به انتخابات آینده مجلس اشاره و تصریح کرد: باید در انتخابات کسی را انتخاب کرد که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشد و از راه و خون او و از ولایت دفاع کند و مدافع کشور باشد.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حاج قاسم در امور نظامی و معنوی سرآمد بود، اظهار کرد: ارتباط با خدا و ارتباط با ولایت از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی بود که باید مورد توجه همه باشد.
وی با اشاره به اینکه هر چه داریم به برکت ولایت و خون شهداست. افزود: رابطه با ولایت است که این انقلاب را حفظ کرده است و همه باید مانند حاج قاسم مطیع امر ولایت و سرباز ولایت باشیم.
امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: مسئولان یعنی همه کسانی که مسئولیت دارند باید مانند حاج قاسم فدایی انقلاب و نظام و خادمان مردم باشند.
حسن زاده اظهار کرد: حاج قاسم دشمن شناس و اهل مشورت و اهل نظم بود و در امورات زندگی خویش و امورات نظامی؛ نظم وانضباط حرف اول را می زد.
امام جمعه میاندوآب افزود: باید دشمن شناس باشیم نه اینکه برجام را در ۲۰ دقیقه به تصویب برسانیم.
وی با بیان اینکه دشمنان شش ماه برای ترور شهید سلیمانی برنامه ریزی می کردند، گفت: آمریکای جنایتکار دشمن اسلام و مسلمین است و نباید ساده لوح بود و حرف از مذاکره زد.
حسن زاده تصریح کرد: از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم، در اوج قدرت، بسیار رئوف و مهربان بود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه