اخبار داغ

آغوش گرم خوزستانی ها برای سردار دلها/ تشییع تاریخی شهید سلیمانی در اهواز

آغوش گرم خوزستانی ها برای سردار دلها/ تشییع تاریخی شهید سلیمانی در اهواز
عزاداران حاضر در این مراسم، به سردادن شعارهایی به زبان فارسی و عربی خواستار انتقام سخت و کوبنده از دشمن تروریست و در رأس آن آمریکا بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب؛ صبح امروز خوزستانی ها روز تاریخی دیگری را در تقویم رشادت ها و حماسه آفرینی های خود به ثبت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب, رهیاب, رهیاب,
امروز همه خوزستانی ها از شهرهای کوچک و بزرگ، از مسافت های دور و نزدیک خود را به اهواز رساندند تا پیکر مطهر یکی از بزرگترین سرداران تاریخ اسلام را بر دوش خود تشییع کنند.
,
 
,
مراسم تشییع باشکوهی که قرار بود از ساعت 8 صبح امروز و از میدان مولوی اهواز آغاز شود اما سیل عظیم جمعیت، باعث شد مراسم با تاخیر برگزار گردد.
,
 
,
انبوه جمعیت عاشقان شهید قاسم سلیمانی که از شهرهای مختلف خوزستان و حتی استانهای همجوار آمده بودند، ترافیکی سنگین را در خیابان های اطراف محل برگزاری مراسم ایجاد کرد و عزاداران مجبور به پیاده روی چند کیلومتری شدند.
,
 
,
کودکان، نوجوانان و جوانان بسیار زیادی در مراسم حاضر بودند و با در دست داشتن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر اسرائیل" خشم خود را از اقدام تروریستی آمریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش فریاد زدند.
,
 
,
همچنین عزاداران حاضر در این مراسم، به سردادن شعارهایی به زبان فارسی و عربی خواستار انتقام سخت و کوبنده از دشمن تروریست و در رأس آن آمریکا بودند.
,
 
,
انبوه جمعیت حاضر در خیابان سلمان فارسی اهواز برای وداع با پیکر شهید قاسم سلیمانی خود را به مصلی مهدیه امام خمینی (ره) رساندند و آخرین دیدار را با این شهید بزرگ اسلام داشتند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,


 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه