اخبار داغ

استاد دانشگاه تهران:

شهادت سردار سلیمانی سبب تحول تازه‌ای در انقلاب اسلامی می‌شود

شهادت سردار سلیمانی سبب تحول تازه‌ای در انقلاب اسلامی می‌شود
استاد دانشگاه تهران گفت: شهادت مخلصانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی سرمایه و تحول تازه ای در انقلاب اسلامی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، غلامعلی افروز امروز در مراسم عزاداری شهادت سرادر سلیمانی که در دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی محبوب قلبها شد اظهار داشت: بسیاری تلاش می‌کنند شهرت به دست آورند و کسانی که مشهور می شوند ممکن است محبوب نشوند، محبوبیت دعای انبیاء و اولیای خداوند است بهترین دعا این است که محبوب شویم سردار شهید قاسم سلیمانی به اوج محبوبیت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

 
وی افزود: بسیاری دوست داشتتد به سپاه قدس منتقل شوند که یکی از دلایل آن فرماندهی و محبوبیت شهید قاسم سلیمانی بود، سردار چون محبوب شد بر دلها نشست که امروز بچه پنج ساله می‌گوید من می خواهم سردار سلیمانی شوم.

,
,

استاد دانشگاه تهران عنوان کرد: محبوب شدن بسیار زیباست باید دعا کنیم خداوند ما را محبوب کند چرا که اگر محبوب شویم عاقبت بخیر می شویم، محبوبان به درجه ای می‌رسند که ذره ذره وجودشان برای جهان هستی اثربخش است

,

وی عنوان کرد: شهادت اسلام را نگه می دارد،شهادت برکت است، شهادت مخلصانه شهید سلیمانی سرمایه تحول تازه ای در انقلاب اسلامی خواهد شد چون در ذهن‌ها و حافظه ها نیست بلکه در قلب ها جای دارد.

,

افروز گفت: باور داشته باشیم همه انسانهای ما از سرمایه خودشان دچار خسران می شوند سرمایه ما عمرمان است که به پایان می‌رسد و چنانچه جز حق نگویم، بهترین اعمال صالح را انجام بدهیم این سرمایه جاودان خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی قطره قطره وجودش را برای انسانیت و مبارزه با ظلم هزینه کرد.

,

استاد دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: اگر در خانواده آرامش داشته باشیم در محل کار و تدریس خلاق، پویا و پرنشاط خواهیم داشت ولی اگر نتوانستیم کلاس با نشاط داشته باشیم دچار فرسودگی شغلی می شویم.

,

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: برای اینکه در دانشگاه فرهنگیان پر انرژی باشیم باید بهترین‌ها باشم و خلاق‌ترین دانش‌آموزان را در ۷۰۰ هزار کلاس بگذاریم، دانشگاه فرهنگیان بهترین گزینه است که بتوانیم در این دانشگاه هزینه کنیم تا هزینه های زندان، کانون اصلاح و تربیت و دادگستری ها را کاهش بدهیم.

,

افروز افزود: دانشگاه فرهنگیان باید بهترین‌ها را تربیت کند که جهت رسیدن به این هدف باید علاوه بر قدرت در مدارج علمی و تحصیلی قدرت در محبوبیت شخصیت جذاب ،پویایی و نشاط داشته باشیم .

,

استاد دانشگاه تهران عنوان کرد: آرامش یعنی تجربه خوشبختی،آرامش مسیر است نه مقصد نیز از خداوند بخواهیم در مسیر بمانیم چراکه مقصد مشخص است، ما مکلف به تلاش در مسیر هستیم موظف به نتیجه نیستیم .

,

وی بیان کرد: سردار سلیمانی مکلف بر تلاش بود نتیجه دست خدا بود خداوند می فرماید ارزش انسان به محصول نتیجه نیست بلکه به تلاش است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه