اخبار داغ

فرمانده بسیج اصناف مرکز مازندران:

یازدهمین یادواره 154 شهید اصناف ساری برگزار می‌شود

یازدهمین یادواره 154 شهید اصناف ساری برگزار می‌شود
فرمانده بسیج اصناف مرکز مازندران از برگزاری یازدهمین یادواره سرداران و 154 تن از شهدای اصناف شهرستان ساری با محوریت یادبود و گرامیداشت فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس سردار سلیمانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان حمزه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری یازدهمین یادواره سرداران و 154 تن از شهدای اصناف شهرستان ساری با محوریت یادبود و گرامیداشت فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس سردار سلیمانی خبر داد.

وی افزود: این مراسم روز پنج‌شنبه 19 دی‌ماه از ساعت 10 صبح الی 14 در حسینیه عاشقان ساری با حضور خانواده معزز شهدا، جامعه بزرگ اصناف، مسئولان و مدیران شهری و استانی و اقشار گوناگون مردم برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف ساری خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران و مداحی حاج رضا بذری انجام می‌شود.

حمزه‌ای هدف از برگزاری یادواره شهدا را تزریق فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی به جامعه و انتقال رشادت‌ها ازنسل‌های بالاتر به نسل‌های جدید عنون کرد و افزود: اهداف دیگر برپایی یادواره شهدا زنده نگه داشتن خودمان است و شهدا نیازی به ما و زنده نگهداشتن یادشان ندارند.

وی متذکر شد: ما می‌خواهیم اعلام کنیم زنده‌ایم و در این زندگی راهرو شهدا هستیم و این راه ادامه خواهد داشت.

فرمانده بسیج اصناف ساری در پایان از تمام مسئولان شهری و استانی و جامعه بزرگ کسبه، اصناف و بازاریان استان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه