اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

ترور سردار سلیمانی ناشی از استیصال آمریکا در برابر جبهه مقاومت است

ترور سردار سلیمانی ناشی از استیصال آمریکا در برابر جبهه مقاومت است
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: مردم ایران هم سرباز جبهه حق هستند و هم پرچمدار جبهه حق و اگر می بینید که آمریکا دست به این اقدام و ترور حاج قاسم می‌زند تنها از روی استیصال و ناچاری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی امشب در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع ورزشکاران ، جوانان و مسئولان ورزشی استان اظهار کرد: تقابل دو جبهه حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته است و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت اما نکته مهم این است که در هیچ دوره ای طرفداران جبهه حق به این اندازه نبوده اند.

وی افزود: مردم ایران هم سرباز جبهه حق هستند و هم پرچمدار جبهه حق و اگر می بینید که آمریکا دست به این اقدام و ترور حاج قاسم می‌زند تنها از روی استیصال و ناچاری است چراکه جبهه کفر و استکبار هزینه های هنگفتی را برای امنیت رژیم صهیونیستی ، دولت سازی و تسلط بر منابع منطقه انجام داده است که همه ی این برنامه ریزی ها را سردار حاج قاسم سلیمانی ناکام گذاشته بود.

غلامی گفت: یقیناً شهادت حاج قاسم از حیاتش برای اسلام و ایران برکات بیشتری دارد و اگر بهشتی ها، رجایی ها، و دستغیب ها و … را نمی دادیم اکنون انقلاب ما به اینجا نمی رسید.

وی بیان کرد: خون حاج قاسم برای سالها بستر نا امنی ها را برای ایران و منطقه از بین برد و یکی از تحلیل گران سیاسی در این زمینه گفت بعد از شهادت امام حسین (ع) و یارانش مقدس تر از خون سردار سلیمانی بر زمین عراق نریخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین بزرگداشت اسطوره مقاومت و فداکاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همواره باید یاد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهدای مدافع حرم و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته باشیم و شهادت ایشان را به آحاد جامعه ایران علی الخصوص رهبر انقلاب تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

,

حبیب حسین زادگان با تمجید از ویژگی های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فقدان ایشان را جانسوز و غم انگیز دانست و گفت : یقین داریم که حاج قاسم های زیادی در این مکتب پرورش یافته اند که آماده جانبازی در راه اسلام و ایران هستند.

,

وی در این مراسم که با حضور ورزشکاران، پهلوانان، جامعه ورزش، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و دیگر مسئولان در محل نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد تصریح کرد: لازم می دانیم به نمایندگی از همه ورزشکاران و جوانان استان با آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان داشته باشیم و امیدواریم جوانان عزیز با تاسی از مولای متقیان امیرالمومنین در همه میادین ورزشی حاضر شوند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه