اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

خون شهید سلیمانی و همراهانش بساط آمریکا در منطقه را جمع خواهد کرد

خون شهید سلیمانی و همراهانش بساط آمریکا در منطقه را جمع خواهد کرد
آیت الله دری نجف آبادی گفت: خون شهدای مقاومت بنیاد ظلم را ریشه کن کرده و بساط آمریکایی ها را در این منطقه جمع خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امشب در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که به همت اصناف شهر اراک در مسجد سیدهای این شهر برگزار شده بود با اشاره به اخلاص، صفا و برکت و اثر شهدای حمله تروریستی آمریکا، گفت: خون این شهدا بنیاد ظلم را ریشه کن خواهد کرد و بساط آمریکایی ها را در این منطقه از بین خواهد برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

دری نجف آبادی با تاکید براینکه اقدام جنایتکارانه ترامپ در هیچ قانون و قاموسی نمی گنجد، عنوان کرد: آمریکایی ها چه توجیهی برای این اقدام جنایتکارانه خواهند داشت که شب هنگام، در کشوری ثالث و وحشیانه به بهانه پیش گیری انجامش دادند.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها چون دزدان دریایی سرزمین های اسلامی را اشغال می کنند، اظهار کرد: اگر شورای امنیت یک جو انصاف داشته باشد باید همه اعضای آن به جز آمریکا این حادثه را محکوم کنند چرا که این اقدام در هیچ عرف و عقل بین المللی نمی گنجد که کشوری مقامات رسمی کشوری دیگر را ترور کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امنیت با جنایت سازگار نیست؛ نمی شود چنین جنایتی کرد و بعد گفت که می خواهیم امنیت برقرار کنیم.

,

وی با اشاره به اعتراض برخی از شخصیت های آمریکایی در داخل این کشور نسبت به این اقدام، تصریح کرد: آمریکایی ها خیال کردند که می توانند با این اقدام پایگاه هایشان در قلب ملت ها را تقویت کنند و از طرفی ترامپ در تلاش بود تا با این اقدام از دام استیضاح بگریزد.

,

دری نجف آبادی سردار سلیمانی را محبوب قلب ها خواند و ادامه داد: اگر اقدامات سردار سلیمانی علیه گروه تروریستی داعش نبود، منطقه که هیچ بلکه این گروه اروپا را نیز به خاک و خون می کشیدند. حال جالب است که اروپایی ها ساکتند و مرده اند. باید پرسید چه کسی شر داعش را از سر آن ها کم کرد. به جای آنکه مجسمه ای از سردار بسازند با او این گونه برخورد کردند.

,

وی اقدام آمریکایی ها را یک اشتباه راهبردی و استراتژیک برشمرد و اظهار کرد: روشن است که طبق پیام رهبری انتقام سختی خواهیم گرفت و از طرفی باید گفت که خون پاک این شهدا برای صدها سال آینده خواهد جوشید و هزاران و میلیون ها انسان پاک سرشت را تربیت خواهد کرد چرا که این شهدا مالک اشتر ها و عمارهای زمانند.

,

امام جمعه اراک اخلاص، قیام برای خدا، ولایتمداری و عشق به اهل بیت(ع) را چهار ویژگی سردار سلیمانی دانست و عنوان کرد: بنا به فرموده قرآن هر کس که در نظام عالم با اخلاص باشد اجرش زایل نخواهد شد. همچنین سردار سلیمانی کسی بود که ۴۱ سال خود را سرباز امام، رهبری و مردم می دانست و با عشق به اهل بیت(ع) فقط برای خدا قیام می کرد.

,

وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در شهر های کشور، این تشییع را در تاریخ بی سابقه دانست و اضافه کرد: این شهدا که برندگان واقعی مسابقه عمرند در دو کشور ایران و عراق با این عظمت تشییع شدند و هزاران و میلیون ها نفر یک دل نه صد دل، دلداده ی دلدادگان راه حق شدند.

,

دری نجف آبادی  ضمن بیان اینکه برکت خون این شهدا با چرتکه قابل مقایسه نیست خاطر نشان کرد: راه، راه شهید سلیمانی و مابقی راه ها کوره راه است. باید بدانیم که راه اهل بیت(ع) نیز همین راهی بود که سردار سلیمانی طی کرد.

, . ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه