اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان خبر داد:

راه‌اندازی اولین پایگاه بسیج کشور مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد

راه‌اندازی اولین پایگاه بسیج کشور مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد
سرگرد پاسدار علیرضا صبوری با اشاره به اینکه باید کارکردهای اصیل و اصلی مسجد احیا شود گفت: اولین پایگاه بسیج در سطح کشور که مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است در مشهد راه‌اندازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار علیرضا صبوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان در گفت‌وگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به سنگر بودن مساجد و اینکه باید کارکردهای اصیل و اصلی مسجد احیا شود اظهار کرد: باید تمام مسایل اجتماعی محله با محوریت مسجد، و در بستر مسجد حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: پیام حضرت آقا به نوزدهمین اجلاس نماز و اینکه امام جماعت، مدیر مسجد بوده و بسیج به عنوان بازوی کمکی ایشان ایفا نقش می‌کند.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان گفت: توجه به نسل جدید و نیاز آنها به حل مسائلشان در محیط معنوی مسجد دارای اهمیت است و لذا مساجد باید از جوانان پر شور، با انگیزه و آینده سازان کشورمملو بشوند.

,

وی با بیان اینکه پیروی از سردار سلیمانی در مقاومت در تمامی جبهه ها جلوه می‌کند افزود: جوانان پیرو این راه باید خود را برای حضور فعال در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور آماده سازند و مساجد، می توانند سنگر مهمی برای تحقق این مهم باشند.

,

صبوری تصریح کرد: در همین راستا و با توفیق الهی و عنایت حضرت حق به تشکیل این پایگاه بسیج به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدی که مزین به نام امام حسین(ع) است اقدام شد.

,

وی افزود: این پایگاه اولین پایگاه بسیجی است که در سطح کشور به نام مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می‌گردد و این لطف الهی است که به واسطه دعای خیر دیگران و یا اقدام خیر نمازگزاران این مسجد بوده است.

,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان با اشاره به اینکه دیگر ثمره خون شهید خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است خاطرنشان کرد: برخی ویژگی های شهید. سردار دلها و حداقل ثمره خون شهید در منسجم شدن و اتحاد ملی در مقابله با آمریکای جنایتکار. اینکه دیگر هیچ عقل سلیمی موافق سازش با دشمن نیست.

,

وی افزود: باکمک خدمت گزاران به این مسجد و پایگاه امیدواریم این پایگاه به سرعت تبدیل به یک پایگاه الگو و این مسجد یک مسجد طراز اسلامی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه