ناصر معینی با اعلام این خبر افزود: شهر دولت آباد همچون سایر هموطنان در غم شهادت سردار سلیمانی ، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدش حال و هوای عزا به خود گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نماد بین المللی مقاومت و عزتمندی ایران اسلامی است و دشمنان بدانند که راه این شهید بزرگوار ادامه دارد و نام و یاد این بزرگ مرد در دل‌ها برای همیشه زنده خواهد ماند.

وی ادامه داد: اگر امروز منطقه خاورمیانه به رغم توطئه‌های متعدد دشمنان در آرامش به سر می‌برد، در سایه مجاهدت سردارانی چون سلیمانی است که با گذشتن از جان و مال خود سعی کردند تا عزت و عظمت را برای امت اسلامی به ارمغان آورده و جبهه مقاومت را در برابر جبهه کفر سربلند و سرافراز نگهدارند.

عضو شورای شهر دولت آباد تاکید کرد: مطمئنا این جسارت آمریکا و ایادی وی بی‌پاسخ نمی‌ماند و ملت ما در مراسمات تشییع ، بزرگداشت و همچنین ۲۲ بهمن امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت این سردار سرافراز اسلام است با راهپیمایی عظیم و باشکوه پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌سرایی‌ها و بدکرداری‌های ترامپ جانی را خواهند داد.

معینی عنوان کرد: فقدان سردار سلیمانی برای کشور ضایعه‌ای بزرگ است که با گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام باید آیندگان و نسل بعد از ما این رشادت‌ها را به گوش جان خریده و با توسل به زهد و تقوای چنین دلیرمردانی ایران را از چنگال دیوهای ددمنش رهانیده و به آزادی برسانند.

انتهای پیام /