اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

یاد و خاطره‌ای سردار سلیمانی تا ابد در دل‌ها خواهد ماند

یاد و خاطره‌ای سردار سلیمانی تا ابد در دل‌ها خواهد ماند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که بابیان این‌که یاد و خاطره‌ای سردار سلیمانی تا ابد در دل‌ها خواهد ماند، گفت: سردار سلیمانی باخدا زندگی می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به حضور میلیونی مردم تهران و همچنین استان‌های خوزستان و خراسان رضوی در مراسم تشییع و بدرقه پیکر مطهر سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این حضور حماسی و انقلابی در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان‌دهنده عشق و علاقه‌ای مردم به این شهید و مسیری که در این دنیا طی کرده است، می‌باشد.

وی در توصیف ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی بیان داشت: ایشان بسیار متواضع و ساده بود و علاوه بر این زندگی خود را وقف خدا کرده بود.

بخشایش ادامه داد: انسان‌های مؤمن زمانی که خودشان را وقف خدا می‌کنند، خداوند نیز محبت خودش را دل آن‌ها قرار می‌دهد و درواقع شهید قاسم سلیمانی از این نسل انسان‌ها بود.

وی بابیان این‌که سردار سلیمانی تلاش کرده بود که مدافع حرم و اهل‌بیت (ع) باشد، بیان داشت: زمانی که انسان خودش را وقف اهل‌بیت (ع) می‌کند در مقابل اهل‌بیت (ع) نیز به این شکل باشکوه دست او را می‌گیرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نکته مهم دیگر این‌که سردار سلیمانی می‌توانست به‌عنوان وکیل و یا سمت‌های دیگر در نظام مشغول به کار شود و برای خودش دفتر و تشکیلات داشته باشد اما این کار را نکرد و تا آخرین روز خاک جبهه‌ها را خورد.

وی افزود: در طول جنگ تحمیلی نیز همواره در جبهه‌های نبرد حضور داشت و بعد از پایان جنگ نیز در مسیر انقلاب و اهل‌بیت (ع) جان‌فشانی کرد و هیچ‌گاه در مسیر مبارزه با دشمنان اهل‌بیت (ع) خسته نشد.

بخشایش تأکید کرد: ایشان سرباز واقعی وطن بود و تا آخرین لحظات زندگی مبارکشان در مسیر استقلال، آزادی و استکبارستیزی حرکت کرد تا درنهایت به درجه رفیع شهادت که انصافاً هم‌آرزوی خودش بود و لیاقتش را داشت، رسید.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره‌ای این سردار رشید اسلام نه‌تنها در کشور ما بلکه در تمامی کشورهای منطقه و به‌خصوص جبهه مقاومت گرامی داشته خواهد شد و قطعاً راه ایشان باقدرت تمام ادامه پیدا خواهد کرد.

بخشایش افزود: حتی مخالفان نظام نیز این اقدام آمریکا را نکوهش کرده و آن را اقدامی تروریستی و ضد بشری می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه