اخبار داغ

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خبر داد:

ثبت رکورد جابه‌جایی 415 هزار مسافر توسط قطار شهری مشهد

ثبت رکورد جابه‌جایی 415 هزار مسافر توسط قطار شهری مشهد
وحید مبین مقدم گفت: آخرین رکورد جابه‌جایی مسافر توسط مترو مشهد متعلق به روز شهادت امام رضا(ع) با 260 هزار نفر جابه‌جایی بود که این آمار در مقایسه با روز گذشته 155 هزار نفر کمتر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید مبین مقدم، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: روز گذشته قطار شهری مشهد با تمام توان و ظرفیت خود در راستای خدمت‌رسانی و جا به جایی مسافران و عزاداران از ساعت 6 صبح تا 22 و 40 دقیقه سرویس‌دهی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: طبق مصوبه شورای شهر مشهد جهت رفاه مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، از ساعت 11 الی 17 جابه‌جایی مسافران از تمامی ایستگاه‌ها به صورت رایگان انجام شد اما به دلیل طولانی شدن مراسم تا ساعت 19 و 30 دقیقه در ایستگاه بسیج، امام خمینی(ره) و میدان شهدا، سرویس‌دهی رایگان ادامه داشت.

,

مبین مقدم با اشاره به اینکه روز گذشته در خط یک و دو قطار شهری مشهد یک رکورد جدید در جابه‌جایی مسافر ثبت شد، گفت: در روز یک‌شنبه بیش از 415 هزار نفر توسط خط یک و دو قطار شهری در مسیر رفت و برگشت جا به جا شدند.

,

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تصریح کرد: آخرین رکورد جابه‌جایی مسافر توسط مترو مشهد متعلق به روز شهادت امام رضا(ع) با 260 هزار نفر جابه‌جایی بود که این آمار در مقایسه با روز گذشته 155 هزار نفر کمتر بود.

,

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم مشهد از مراسم تشییع پیکر سردار مقاومت، افزود: با توجه به اینکه خیابان‌های اطراف در زمان شروع مراسم بسته بودند و تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نیز نمی‌توانستند وارد محدوده راهپیمایی شوند لذا بیشتر مردم رو به استفاده از مترو آوردند.

,

مبین مقدم ادامه داد: در مراسم تشییع سردار مقاومت حدود 2 میلیون نفر شرکت کردند لذا ازدحام بیش از حد مردم در ایستگاه‌های مترو امر طبیعی بود اما با این وجود ما در مترو مشهد تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی به بهترین شکل انجام دادیم.

,

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری با بیان اینکه خدمت‌رسانی ما تا آخرین مسافر در ایستگاه‌ها ادامه یافت، گفت: از ساعت 19 و 30 دقیقه با کمتر شدن ازدحام در مسیر راهپیمایی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نیز وارد خیابان‌ها شدند و در جابه‌جایی مسافر ما را یاری رساندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه