اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت:

خون پاک سردار شهید سلیمانی ضمانت‌نامه گام دوم انقلاب است

خون پاک سردار شهید سلیمانی ضمانت‌نامه گام دوم انقلاب است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: زمانی خون ۷۲ تن از شهدا مانند شهید بهشتی گام نخست انقلاب را بیمه کرد؛ اما امروز خون سردار سلیمانی‌ها و شهادت حججی‌ها ضمانت‌نامه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آذر اسکندری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در جمع دانشگاهیان واحد مینودشت گفت: حاج قاسم سلیمانی تکیه‌گاه و حامی جهانی همه ملت‌ها و به‌تنهایی یک لشگر بود به‌طوری‌که دشمنان از حضورش در جبهه‌های مقاومت و نفوذ چشمانش وحشت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی بابیان اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی، خون همه را به جوش آورده اظهار کرد: دیروز فرماندهی‌اش در جمع‌کردن داعش و اتحاد مقاومت، آمریکا را عصبانی کرده بود و امروز شهادتش باعث وحشت استکبار جهانی از جبهه مقاومت شده است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت خاطرنشان کرد: یزیدیان فکر می‌کردند با شهادت امام حسین علیهم‌السلام مانع را از سر راه برداشته‌اند؛ اما پی بردند و دیدند که انگیزه مبارزه بین شیعیان بعد از شهادتش افزایش‌یافته و بنابراین استکبار جهانی بداند با شهادت قاسم سلیمانی دچار خطا در محاسبات منطقه‌ای شده و شهادت او امنیت آمریکا و متحدانش را در تمام نقاط جهان به خطر انداخته است.

,

اسکندری بیان کرد: قاسم سلیمانی یک شخص نیست؛ بلکه یک مکتب و تفکر است و با شهادت او جبهه مقاومت متحدتر از گذشته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه