اخبار داغ

پس از طواف در حرم حضرت معصومه(س)؛

تشییع پیکر شهدای مقاومت از قم تا جمکران/ حجت الاسلام رحیمیان: برای انتقام خون حاج قاسم پرچم سرخ یا لثارات الحسین را بر فراز گنبد نصب کردیم +عکس و فیلم

تشییع پیکر شهدای مقاومت از قم تا جمکران/ حجت الاسلام رحیمیان: برای انتقام خون حاج قاسم پرچم سرخ یا لثارات الحسین را بر فراز گنبد نصب کردیم +عکس و فیلم
پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت پس از طواف به دور مضجع حرم حضرت معصومه(س) در مسیر انبوه تشییع کنندگان قمی قرار گرفت و پس از طی کردن مسیر 10 کیلومتری قم تا جمکران همچون نگینی درخشان در میان جمعیت میلیونی مستقر در مسجد مقدس جمکران جای گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امشب در جمع تشیع کنندگان پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در نیمه شعبان سال گذشته شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید  ابومهدی المهندس به عنوان یاور حضرت مهدی(عج) در همین جایگاه معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,

وی ادامه داد: سخن از فضیلت و عظمت این دو شهید و همرزمان آنها و شهدای حرم بسیار زیاد است.

,

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به تعویض پرچم مسجد مقدس جمکران، گفت: ما خادمان پایگاه جهان تشیع در مسجد جمکران به جای نصب پرچم سیاه برگنبد مسجد پرچم سرخ با شعار یا لثارات الحسین را نصب کردیم.

,

وی بیان داشت: شعاری که دشمنان و رسانه های غربی در سطحی گسترده منتشر کردند و اظهار ترس و خوف و نگرانی از انتقام سخت را بیان کردند.

,

حجت الاسلام رحیمیان ادامه داد: همه ملت های اسلامی و گروه های مقاومت انتقام سختی از آمریکا، اسرائیل و آل سعود خواهند گرفت.

,

وی اضافه کرد: این شهادت اگرچه برای جهان اسلام سخت بود اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عراق بود و دنیا مشاهده کرد که این دو ملت چگونه حول محور شهادت و فرهنگ با یکدیگر پیوند دارند.
تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: انشالله بساط امریکا از منطقه برچیده خواهد شد و مقاومت باعث نابودی اسرائیل و ازادی قدس شریف خواهد شد.

,
,

 

,

تشییع پرشور پیکرهای مطهر شهدای مقاومت از سوی مردم وفادار قم

, تشییع پرشور پیکرهای مطهر شهدای مقاومت از سوی مردم وفادار قم, تشییع پرشور پیکرهای مطهر شهدای مقاومت از سوی مردم وفادار قم,

, , , ,

, , , ,


مردم وفادار قم امشب در سرمای استخوان‌سوز این شهر ، پیکر مطهر شهدای مقاوت را در مسیر 10 کیلومتری قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع کردند و پس از طی شدن این مسیر همچون نگینی درخشان در میان جمعیت میلیونی مستقر در مسجد مقدس جمکران جای گرفت.
 

,
,
,

شعارهای مردم قم در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای مقاومت

, شعارهای مردم قم در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای مقاومت, شعارهای مردم قم در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای مقاومت,

, ,

, ,

پس از طواف پیکرهای مطهر شهدای مقاومت به دور مضجع حرم حضرت معصومه(س) خودروی حامل پیکرهای مطهر در مسیر انبوه تشییع کنندگان قرار گرفت و به سوی جمکران حرکت کرد.

,

, ,

پیکر شهدای مقاومت وارد حرم حضرت معصومه(س) شد. علما و مراجع تقلید قم از جمله آیت الله مکارم شیرازی در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان سربلند مقاومت حضور دارند. حرم تا حرم آکنده از خیل مردم عزادار قمی است؛ چندصد هزار نفر از مردم قم از ساعات اولیه امروز با آغوشی گشوده در انتظار سردار سربلند سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بوده‌اند تا قم نیز همچون اهواز، مشهد و تهران، صحنه باشکوه دیگری از عرض ارادت به سربازان ولایت باشد.

,

مراجع تقلید قم همچون آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت الله جوادی آملی و برخی چهره‌های شاخص جهان اسلام همچون شیخ عیسی قاسم نیز در جمع تشییع کنندگان حضور دارند.

,

 

,

 

,

خروج پیکرهای مطهر شهدای مقاومت از مضجع حرم حضرت معصومه(س)

, خروج پیکرهای مطهر شهدای مقاومت از مضجع حرم حضرت معصومه(س), خروج پیکرهای مطهر شهدای مقاومت از مضجع حرم حضرت معصومه(س),

, , , ,

 

,

گریه آیت الله جوادی آملی

, گریه آیت الله جوادی آملی, گریه آیت الله جوادی آملی,

, , , ,

ورود پیکرهای مطهر شهدای مقاومت به داخل مضجع حرم حضرت معصومه(س)

, ورود پیکرهای مطهر شهدای مقاومت به داخل مضجع حرم حضرت معصومه(س), ورود پیکرهای مطهر شهدای مقاومت به داخل مضجع حرم حضرت معصومه(س),

, , , ,

 

,

, ,

ورود پیکر مطهر شهدای مقاومت به حرم کریمه اهل بیت

, ورود پیکر مطهر شهدای مقاومت به حرم کریمه اهل بیت, ورود پیکر مطهر شهدای مقاومت به حرم کریمه اهل بیت,

بالگرد حامل پیکر مطهر شهدای مقاومت هم‌اکنون در قم به زمین نشست.

,

, ,

فرود هلیکوپتر حامل پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سپاه استان قم

, , فرود هلیکوپتر حامل پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سپاه استان قم, فرود هلیکوپتر حامل پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سپاه استان قم,

مردم انقلابی قم که در روزهای اخیر با پیگیری‌های خود زمینه حضور پیکر مطهر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در قم فراهم کردند، از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در محل تشییع پیکر این سردار رشید اسلام چشم‌انتظار شهدا هستند.

,

, ,

انتظار خادمین آستان مقدس برای مراسم استقبال از سردار شهید سلیمانی

, انتظار خادمین آستان مقدس برای مراسم استقبال از سردار شهید سلیمانی, انتظار خادمین آستان مقدس برای مراسم استقبال از سردار شهید سلیمانی,

, , , ,

مراجع و علمای قم در حرم حضرت معصومه (س) در انتظار ورود پیکر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت
 

, مراجع و علمای قم در حرم حضرت معصومه (س) در انتظار ورود پیکر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت, مراجع و علمای قم در حرم حضرت معصومه (س) در انتظار ورود پیکر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت,
,

درحالی‌که هنوز مردم تهران در خیابان‌های این شهر در حال عزاداری و عرض ارادت به مقام شامخ شهدا هستند، سربازان و یاران حاج قاسم در خیابان‌های قم در انتظار پیکر این شهید گران‌قدر و یارانش هستند.

این در حالی است که هرلحظه بر تعداد جمعیت حاضر در مسیر تشییع پیکر شهدا اضافه می‌شود به‌طوری‌که انتظار می‌رود هزاران نفر در بلوار پیامبر اعظم پیکر مطهر شهدا را تشییع کنند.

,
,
,

نکته جالب‌توجه حضور مردم ایران اسلامی از سایر شهرهای کشور در قم است که برای عرض ارادت و حضور در مراسم تشییع و بدرقه این شهید خود را به شهر قم رسانده‌اند.

,

گفته می‌شود پیکر مطهر شهدا تا دقایق دیگر وارد شهر قم می‌شود.

,

, ,

انتقال پیکر شهدای وطن به قم

, انتقال پیکر شهدای وطن به قم, انتقال پیکر شهدای وطن به قم,

 

,

بالگرد حامل پیکر شهدای مقاومت دقایقی دیگر در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم فرود می‌آید.

,

پیکر سردار شهید سلیمانی ابتدا به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) انتقال می‌یابد و سپس به سمت جمکران می‌رود.

,

, ,

هم اکنون خیل عظیم ارادتمندان شهدای مقاومت در جمکران

, هم اکنون خیل عظیم ارادتمندان شهدای مقاومت در جمکران, هم اکنون خیل عظیم ارادتمندان شهدای مقاومت در جمکران,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه