اخبار داغ

مدیر فرودگاه بین‌المللی همدان خبر داد؛

انجام ماهانه ۲۵۰ پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان

انجام ماهانه ۲۵۰ پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان
سهراب کلوندی از انجام ماهانه ۲۵۰ پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان خبر داد و گفت: تا 10 روز آینده پرواز دو سویه همدان- کیش آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر فرودگاه بین‌المللی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پرواز همدان -کیش و بالعکس از خرداد ماه امسال تاکنون در همدان تعطیل و متوقف شده است، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده تا 10 روز آینده پرواز همدان - کیش دوباره برقرار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدا,

وی با اشاره به اینکه توقف پرواز همدان - کیش به دلیل جذب چارتر بومی از استان بوده است، افزود: متاسفانه در این مدت چارترهای بومی از برقراری دوباره این پروازها استقبال نکردند.

,

کلوندی با تاکید بر اینکه میزان تبلیغات برای استقبال از پرواز همدان - کیش و تداوم این پروازها از همدان می‌تواند موثر باشد، ادامه داد: البته شرایط اقتصادی مردم نیز در تداوم این پروازها تاثیرگذار است.

,

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده پروازهای همدان -کیش و بالعکس قرار است توسط شرکت قشم ایر در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام شود.

,

مدیر فرودگاه بین‌المللی همدان گفت: پرواز دوسویه همدان -کیش توسط شرکت هواپیمایی قشم‌ ایر از ۲۵ دی ماه جاری برقرار می‌شود.

,

کلوندی در خصوص پرواز دوسویه همدان - مشهد نیز بیان کرد: این پرواز در روزهای سه‌شنبه و جمعه هرهفته توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و تاکنون استقبال مردم از این پروازها قابل قبول بوده است.

,

وی در خصوص برقراری پروازهای همدان به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: این موضوع باید توسط سازمان حج و زیارت استان حل شود اما فعلا با اوضاع فعلی عراق پروازها از همدان به دلیل عدم استقبال مردم لغو شده و فقط پروازهای تهران برقرار است.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه ماهانه ۲۵۰ پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان انجام می شود، افزود: امیدواریم پروازهای مختلف از فرودگاه همدان با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم بیشتر از گذشته با استقبال مردم انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه