اخبار داغ

کاسبی در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

خون سپهبد شهید سلیمانی باعث حذف آمریکا از منطقه می‌شود / حاج قاسم محبوب دل‌ها بود و با رفتنش، ماندگارتر شد

خون سپهبد شهید سلیمانی باعث حذف آمریکا از منطقه می‌شود / حاج قاسم محبوب دل‌ها بود و با رفتنش، ماندگارتر شد
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حاج قاسم در دل‌های بسیاری نفوذ کرده بود و با رفتنش، ماندگارتر شد و سرانجام برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث می‌شود که منطقه از وجود منحوس آمریکایی‌های جنایتکار پاک شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاسبی ، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و هنری شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به این‌که محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهرتش سبقت گرفته بود، اظهار داشت: بسیاری از انسان‌ها را در جهان می‌شناسیم که مشهود هستند اما محبوب نیستند و من معتقدم که محبوبیت را خداوند در دل‌های انسان‌ها می‌اندازد و سردار شهید سلیمانی نیز به خواست خداوند، محبوب دل‌ها بود و لقب سردار دل‌ها را از آن خودش کرد.

وی گفت: خداوند می‌داند که چه انسان‌هایی لایق محبوبیت هستند و چنین فضلی را به آن‌ها عنایت می‌کنند تا تمام مردم دوستش داشته باشند و حاج قاسم هم به‌دلیل سیرت پاکش، محبوبیت کسب کرد و لیاقتش را داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این‌که آمریکا جنایتکار در طول چهار دهه گذشته، دشمنی‌اش با ملت ایران را به اثبات رسانده است، عنوان کرد: آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس با حمایت‌های تسلیحاتی از رژیم بعث عراق و همچنین شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، دشمنی‌اش را بر علیه ملت ایران نمایان کرده و در حال حاضر هم با تحریم‌های بین‌المللی و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر چهره شیطانی خود را بر ملا ساخته است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که شخصت محبوب و بین‌الملی حاج قاسم سلیمانی باعث شده بود که بارها شخصیت‌های بین‌المللی درباره او سخن بگویند، بیان داشت: حاج قاسم در دل‌های بسیاری نفوذ کرده بود و با رفتنش، ماندگارتر شد و سرانجام برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث می‌شود که منطقه از وجود منحوس آمریکایی‌های جنایتکار پاک شود.

کاسبی افزود: نام سردار حاج قاسم سلیمانی باعث سربلندی ایران اسلامی شده است و اگر می‌بینیم که امروز مردم کشورهای منطقه و جهان به‌دلیل شهادت این اسطوره تکرار نشدنی غمگین هستند، نشان دهنده اثرگذاری عملکرد این شهید بزرگوار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوام جوانان امروزی با الگو قرار دادن شخصیت های ماندگاری همچون حاج قاسم سلیمانی، راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند و نگذارند که استکبار جهانی به خواسته‌هایش در ایران اسلامی و در سطح منطقه دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه